ik denk zo'n 25 cm, ze is iig te diep om uit te polieren. En om het te laten maken laat de portefeuille voorlopig niet toe . Ineens doorsparen om randen enzo mee te laten spuiten denk ik. Ben er nog niet aan uit, zal iig nog een tijdje duren
Pfff dat is gewoon echt een flut* streek zulke mensen moet je kappot schoppen maarja is precies de reden dat ik mn auto NOOIT mee naar school neem succes iig
Wat ik mij altijd afvraag: wat gaat er die 30 sec. voordat voorwerp in lak zit door die kop van mensen heen? Vervolgens de enkele seconden dat de kras gemaakt wordt.
Ik kan het mijzelf niet voorstellen zoiets te doen namelijk...
denizg schreef:ECHT flut* van die kras... zelfs als het bij iemand gebeurt kan ik daar zo pissed om over.
Hoe diep is de kras..? Foto? Kan het niet dmv restyling opgelost worden?
Ben bij een spuiter geweest om zijn mening te vragen, hoe dan ook is er veel werk aan. De volledige deur moet herspoten worden, dus deurklinken, spiegels raamlijsten ... moeten verwijderd worden. En het spuitwerk gaan ze dan uiteindelijk vernevelen op voor en achterflank. Dus dat is zo'n 3 à 400 euro ...
Het goede nieuws is dat ik dus wél nog omnium verzekerd ben ... We moeten dus maar eens een klaptje gaan doen met de makelaar dan en een raming laten doen.
Beter nieuws .. CDA is geïnstalleerd . Hij bevalt me uitstekend, het verschil is nu al groot. Waar ik vroeger met dipjes te kampen had trekt em nu gewoon lekker door, hij klimt stukken vlotter in toeren ook bij lagere toeren. Trekt ook lekker door, vroeger was het wel gedaan bij 5500 toeren, nu gaat em er echt vlotjes over tot zo'n 6200 toeren. Het voelt aan alsof ik er 10 pk bijheb
Ja die cda is echt lekker, al had ik in het begin wat gemengde gevoelens toen ik voor het eerst gas gaf. Ineens een paar tonen minder dan die openlucht ... die klonk echt ruig. Maar bij de eerste kilometers begon em toch terug aardig te grommen eens je in toeren klimt . Gij klinkt een stuk rauwer en dat vind ik wel leuk.