orranje heeft deze niet meer op webshop staan via ebay wel te vinden maar heb al best veel horror verhalen gelezen over de obx diff's die via ebay worden verkocht .
Ik ben aan het wachten tot Rich de plaatjes voor de G Wings krijgt van de lasersnijder, dan rij ik naar Engeland om m'n stapel spullen te halen en kan het grote werk eindelijk gaan beginnen!
Openingspost heeft een make-over gehad! Ik heb de specs van het huidige project erbij gezet, en het verhaaltje van het bouwproces toegevoegd met foto's.
Inmiddels ben ik ook weer wat verder met het autootje; Na even twee maanden niks gedaan te hebben nu weer verder gegaan met opbouwen, achterste subframe met 22 mm stabi er weer onder gehangen, hardrace arms gemonteerd, benzinetank terug onder de auto, cooper tankklepje erin, achterste draagarmen met onasled pick ups eronder, Whiteline endlinks, remklauwen met schijven, blokken en leidingen achter gemonteerd en de Cobra schokbrekers met pillowballs op hun plek gezet
Op het sububframe aan de voorzijde de stabilisatiestang verwijderd, Whiteline draagarmbussen erin geperst met 0,5 gr Castor, Superflex stuurhuisrubber gemonteerd, fusees weer op de plaats gezet, Stuurpomp delete gemonteerd - subframe is klaar voor er weer terug onder te gaan! Ik ben van plan het subframe er maandag onder te hangen, en dan de naven, schokbrekers en de remmen voor te gaan monteren. Als dat gedaan is, kunnen ook de voorwielen erop, en kan de auto weer rollen