Dave's Turbo R53 Project
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Dave's Black S Project
Bwroaaaaaaaapp tsssssjjj bwroooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappp tssjjjjjjjjjjjjjjj
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Mietje! 

Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Na wat geregel.. Gaat ie hoogstwaarschijnlijk komende vrijdag al richting de spuiter!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Dat wordt helm verplicht met touwtjes naar de beide zijkanten. #instantwhiplash...
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Hahahahah stang hem maar watboris_brznjef schreef:Geen show maar go!Mini_BRW schreef:Mietje!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dr zit enkel een achterste rolkooi in, omdat ik juist niet verplicht een helm op wil..
De gordels worden overigens 6-punts, vastgebout op de bodem aan 4 punten, en twee punten omvlochten aan de kooi en niet aan gordelogen..
Touwtjes?louisvdd76 schreef:Dat wordt helm verplicht met touwtjes naar de beide zijkanten. #instantwhiplash...
Dr zit enkel een achterste rolkooi in, omdat ik juist niet verplicht een helm op wil..
De gordels worden overigens 6-punts, vastgebout op de bodem aan 4 punten, en twee punten omvlochten aan de kooi en niet aan gordelogen..
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ah, ik snapte hem al niet! Kwartje viel pas wat later, haha!
HANS is wel erg nuttig, maar ik rij geen races, en voor die auto uberhaupt gepushed gaat worden op het circuit denk ik al best wel een tijd verder te zijn.. Rustig aan beginnen
Ik heb btw wel een kooi gekocht waar ik eventueel wel in de toekomst twee voorste beugels en deurkruizen aan vast kan maken mocht ik die noodzaak ooit zien
Als ik ooit besluit om voor GRP deuren, motorkap en kofferklep te gaan staat dat ook op de planning
HANS is wel erg nuttig, maar ik rij geen races, en voor die auto uberhaupt gepushed gaat worden op het circuit denk ik al best wel een tijd verder te zijn.. Rustig aan beginnen

Ik heb btw wel een kooi gekocht waar ik eventueel wel in de toekomst twee voorste beugels en deurkruizen aan vast kan maken mocht ik die noodzaak ooit zien
Als ik ooit besluit om voor GRP deuren, motorkap en kofferklep te gaan staat dat ook op de planning
- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Turbo turboMini_BRW schreef:Bwroaaaaaaaapp tsssssjjj bwroooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappp tssjjjjjjjjjjjjjjj
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice.. Wel spijtig van je spruit, moet het geld weer wat harder rollen. Wordt prachtig dit.

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- jeroenski82
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Dave's Turbo R53 Project
Ga je ons toevallig nog verblijden met een paar fotootjes? ;-)
Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane 
Bouwjaar 2006.

Bouwjaar 2006.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Dave's Turbo R53 Project
Dat is leuke specs Konig velgjes? die zijn heel mooi

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Onze sponsors