waar zie je chrome dan???denizg schreef:Ziet er verder dik uit man! Zie ik daar nog een beetje chrome bij je knipperlichten aan de zijkant?
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht

heb ook nog zitten twijfelen om in plaats van matzwart, het gewoon PW te doen, maar dat wordt te wit denk ik, en ben ook blij dat ik het gewoon matzwart gedaan heb
dankjekwiebje schreef:Matzwarte onderdelen zien er netjes uit! De kleurstelling wit/zwart is heel mooi gedaan:D

heb ook nog zitten twijfelen om in plaats van matzwart, het gewoon PW te doen, maar dat wordt te wit denk ik, en ben ook blij dat ik het gewoon matzwart gedaan heb

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
en wil dat eigenlijk pas gaan doen als ik zo goed als alles erop heb zitten. En moet ook iemand vinden die mij kan helpen met foto's maken want ik ben daar niet zo goed in, maar dat komt nog
dat wil ik idd nog is gaan doen ja, maar ben nog niet helemaal klaar met moddenFred schreef:Goeie mods! Nu mag je ook wel es een uitgebreide fotoshoot houden hoor

- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
of met een bakje van zijn alarm
ook heel proper, een vriend van mij dat dat ook gedaan op zijn audi A3 en deed zijn deuren open met knopje onder de spiegel zoals bij TVR'sdenizg schreef:Hoe doet hij zijn deur open...?Berry M schreef:Voor de liefhebbers de andere foto's:

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
dat knopje onder de spiegel heb ik idd ook over nagedacht, maar ik dacht niet dat het mogelijk was, en als het mogelijk is, is het volgens mij errug lastig
dat is wel heel erg strak!rem. schreef:ook heel proper, een vriend van mij dat dat ook gedaan op zijn audi A3 en deed zijn deuren open met knopje onder de spiegel zoals bij TVR'sof met een bakje van zijn alarm

- maus105
- Bonkey
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nice dude!!
gaat lekker staan bij jou!! 
Volgende week mac?

Volgende week mac?
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors