speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- maus105
- Bonkey
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik stuur je zaterdag een fotospeedy schreef:velg geannuleerd want schijnt een behoorlijk lastige klus te zijn met deze velgenmoet eerst ff weten tot waar het zwarte hart doorgespoten is en of het mogelijk is om een strak resultaat te krijgen

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Vandaag ff de auto laten checken bij BMW Dealer Smudde en hij is helemaal verkoop klaar
Remmen , draagarmen , banden , uitlaat enz allemaal gecheckt en is allemaal in goede staat
1 puntje was echter niet in goede staat en dat is een koppelstang naar de schroefset (deze maakte al een irritant geluid tijdens het rijden
) Deze word volgende week vernieuwd ( gelijk beide kanten )maar dan weet ik wel zeker dat ik een nette auto verkoop .

Remmen , draagarmen , banden , uitlaat enz allemaal gecheckt en is allemaal in goede staat

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom moeten die stangen vervangen worden?
FF een vraagje, volgens mij heb ik wel eens gelezen dat jij je voorbumper/motorkap ivm de steenslag hebt laten spuiten.
Komt er op de Dark Silver lak ook nog een blanke laklaag?
FF een vraagje, volgens mij heb ik wel eens gelezen dat jij je voorbumper/motorkap ivm de steenslag hebt laten spuiten.
Komt er op de Dark Silver lak ook nog een blanke laklaag?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is het gewoon slijtage, of heeft het ook met je schroefset te maken?
Zijn die stangen duur?
Oke, thnx!speedy schreef:yep !! volgens mij komt er over alle kleuren een blanke lakis de laatste beschermlaag
![]()
1 Stang moest vervangen worden omdat er speling in een de kogel zat (of zoiets) als je er aan trok maakte het ook een rammelig geluidje en de andere zijde niet
.
Is het gewoon slijtage, of heeft het ook met je schroefset te maken?
Zijn die stangen duur?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- speedy
- NMC Legend
Bericht
3 jaar niet aangehouden met mijn getinte ramen en kenteken sticker en vandaag was het zover
reed de snelweg op en zag al dat de auto van de klpd weer de snelweg opdraaide en achter mij aan ging (dus ik reed voorbeeldig
) toch kreeg ik een volg teken en werd aan de kant gezet voor mijn getinte ruiten en kenteken sticker . Moest de folie per direct verwijderen(32 % licht doorlatend gemeten met de tintman) en kenteken sticker ook
agent krabben aan mijn folie maar kreeg geen hoekje omhoog
toen alleen een bon voor de ramen gekregen en een waarschuwing voor de kenteken sticker en kon na een alcohol testje (10.00
) weer verder
. 90 euro lichter maar heb de folie er nog op zitten
en de kenteken stickers zijn alweer
besteld
Ze hebben gewoon weer centen nodig aan het einde van het
jaar ! waren wel super relaxte agenten en waren onder de indruk van mijn show en shine mini en vonden de ramen en kenteken sticker dan ook wel erg mooi

besteld

jaar ! waren wel super relaxte agenten en waren onder de indruk van mijn show en shine mini en vonden de ramen en kenteken sticker dan ook wel erg mooi

Onze sponsors