Gister toen hier de eerste sneeuwvlokjes vielen ff een fototje gemaakt..
en helaas is me moeder er vandaag achter gekomen, dat de Pirelli P zero's zwaar ongeschikt zijn als winterband...
mist zo'n 5 cm velg nu...
laatste bocht in de straat; 'was een beetje glad'....
daarna is ze met iemand anders maar ff naar onze bandenboer gegaan. die had gelukkig het wintersetje al klaar liggen (afspraak 4 weken geleden gemaakt voor komende zaterdag ) en toen hebben ze 2 bandjes meegenomen....
ik heb er net een stukkie in gereden... maar bij het naar links sturen begint er iets te ratelen / trillen... heb er al ff gauw naar gekeken, en kon zo snel niks zien... maar laat zaterdag de garage er maar ff naar kijken...
goed, de mini staat er nu dus zo bij...
sorry voor de telefoon pics...
50/50 wintermodus...
Laatst gewijzigd door mini cabrio op 30 nov 2010, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Balen zeg... Komt allemaal wel weer goed natuurlijk, maar het zijn altijd vervelende dingen . Dan is het wel even zuur dat de bandenboer niet eerder tijd had voor de wissel, met dit weer zijn winterbanden toch wel érg fijn.
@ ivo, ja inderdaad... echt zuur...
winterbanden zijn inderdaad erg fijn, meer grip, bij dit soort dingen kan ik het minder erg vinden als er wat kapot gaat... aangezien het een vrij eenvoudige 16" is...
@ coen, ja dat dacht ik ook dat ik em zag vanavond...
@ thomas... Ik verwacht een rond, vrij groot (+/- 18") kado onder de boom, voor me broer en mij...