Mooi balen Sander, echt shit dit. Heb niet het hele verhaal gevolgd, maar kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt.
Ik zou idd ook de rubbers controleren!
Maar niet zomaar je bakkie op MP knallen man, dit probleem moet opgelost kunnen worden.
Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ho 's sander, geen overhaaste beslissingen nemen! Ik snap dat je er flink de pest in hebt momenteel, maar straks als de handel eenmaal gefixt is rij je met een dikke smile rond! en als het zover is kom ik wel ff bijdehand roepen "en DIT wou je van de hand doen!!"
Komt goed !!

Komt goed !!
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou het gaat lekker hier.
Er is een bout en moer gebruikt met sterkte 8.8 ipv de 10.9 bout die origineel is.
Het schroefdraad in het fusee is gemold en daarom nu met bout en moer bevestigd. Ik heb er niet voor niets origineel spul bij geleverd! Ik ben bang dat dit niet sterk genoeg gaat zijn zo.
En vervolgens is de lip van het schroefsetje doorgeslepen waardoor de bout niet meer door een oog gaat. Dit gaat ze geld kosten daar. Hele discussie gehad, maar ik accepteer dit dus niet!!
Er is een bout en moer gebruikt met sterkte 8.8 ipv de 10.9 bout die origineel is.
Het schroefdraad in het fusee is gemold en daarom nu met bout en moer bevestigd. Ik heb er niet voor niets origineel spul bij geleverd! Ik ben bang dat dit niet sterk genoeg gaat zijn zo.
En vervolgens is de lip van het schroefsetje doorgeslepen waardoor de bout niet meer door een oog gaat. Dit gaat ze geld kosten daar. Hele discussie gehad, maar ik accepteer dit dus niet!!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
als ze dus bouten hebben bijgeleverd met de mededeling dat deze gebruikt konden worden, en nu het tegendeel blijkt, zullen ze gewoon moeten opdraaien voor de extra kosten c.q. schade. Appeltje eitje. Of is het inderdaad zo wat Coen zegt, dat ze dus geen bouten hebben bijgeleverd maar gezegd hebben dat je je eigen, oude bouten kunt gebruiken? dan waren deze blijkbaar al gaar... 

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
De originele bout heb ik zelf afgebroken. Een deel is nog blijven zitten in fusee en zat nog in de lip van de veerpoot. Veerpoot kon er dus niet af.
Zelf heb ik een originele nieuwe bout besteld bij de dealer en mee gegeven aan de garage (geen dealer) met uiteraard de vraag de oude afgebroken bout NETJES te verwijderen en deze nieuwe bout te gebruiken.
Vervolgens is de lip van de schroefset verhit en uitgebogen zodat het fusee incl. afgebroken bout er onderuit kon. Deze hebben ze uitgeboord, opnieuw schroefdraad getapt (wat niet lukte omdat het gat inmiddels ovaal was geworden) en ze uiteindelijk een andere bout met 8.8 sterkte er doorheen hebben gedaan met een moer aan de andere kant.
Dus én die lip helemaal uitgebogen én een verkeerde bout én een fusee zonder mooi schroefdraad.
Ik heb er best begrip voor dat ze het niet op een nette manier kunnen. Maar zeg dan gewoon dat je het niet kan en dat ik op zoek moet naar een andere garage. 't Is tenslotte geen ouwe polo.
Lip is uiteindelijk weer verhit en terug in vorm gezet, en er komt een nieuwe bout met sterkte 10.9 terug (met moer).
En wat bleek nu... dat gebonk.................
Bleek een pendelsteuntje te zijn van de stabistang
Dit hele gezeik was dus allemaal niet nodig geweest..
Ben nu wel van m'n gebonk af.... dat zo'n steuntje dit kan veroorzaken..
Al met al hoeft ie zaterdag dus niet op marktplaats
Zelf heb ik een originele nieuwe bout besteld bij de dealer en mee gegeven aan de garage (geen dealer) met uiteraard de vraag de oude afgebroken bout NETJES te verwijderen en deze nieuwe bout te gebruiken.
Vervolgens is de lip van de schroefset verhit en uitgebogen zodat het fusee incl. afgebroken bout er onderuit kon. Deze hebben ze uitgeboord, opnieuw schroefdraad getapt (wat niet lukte omdat het gat inmiddels ovaal was geworden) en ze uiteindelijk een andere bout met 8.8 sterkte er doorheen hebben gedaan met een moer aan de andere kant.
Dus én die lip helemaal uitgebogen én een verkeerde bout én een fusee zonder mooi schroefdraad.
Ik heb er best begrip voor dat ze het niet op een nette manier kunnen. Maar zeg dan gewoon dat je het niet kan en dat ik op zoek moet naar een andere garage. 't Is tenslotte geen ouwe polo.
Lip is uiteindelijk weer verhit en terug in vorm gezet, en er komt een nieuwe bout met sterkte 10.9 terug (met moer).
En wat bleek nu... dat gebonk.................
Bleek een pendelsteuntje te zijn van de stabistang

Dit hele gezeik was dus allemaal niet nodig geweest..
Ben nu wel van m'n gebonk af.... dat zo'n steuntje dit kan veroorzaken..
Al met al hoeft ie zaterdag dus niet op marktplaats

Laatst gewijzigd door sander_r53 op 19 feb 2011, 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Potdomme Sander, wat een geouwehoer allemaal. Maar waar het om gaat is dat 'ie niet meer bonkt!
En nu weer genieten!
Enjoy man!

En nu weer genieten!

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors