net even wat meer uitgezocht en zie inderdaad dat hij pas bij 5000 toeren de sprintex inhaald. dat is dus meer puur circuit setup dan met een rotrex.
sprintex ben ik alleen wat huiverig voor ivm de olie lekkage die ik steeds meer hoor en ik weet toch dat ik een kleinere poelie etc erop ga zetten dan.
lastig lastig
X-treme Mini
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
cooperke s zijn grs FMIC overgenomen dus nu nog even tijd vinden om te installeren.
"Burning tires into adrenaline!"
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Gaat zeker lukken man,leuk om je even gesproken te hebben!
Hopelijk zit er binnenkort een leuk uitstapje in
Hopelijk zit er binnenkort een leuk uitstapje in

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Nou maar weer eens een post doen hier aangezien ik na lange tijd weer eens wat gedaan heb aan de mini:
Front mounted intercooler geplaatst en S radiator.

kap kan net dicht :-)

ook een nieuwe oliecooler moeten plaatsen aangezien mijn oude te groot was samen met de fmic.

Front mounted intercooler geplaatst en S radiator.

kap kan net dicht :-)

ook een nieuwe oliecooler moeten plaatsen aangezien mijn oude te groot was samen met de fmic.

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Effe nog een beetje gaten boren in de stootbalk en bumper
,komt de luchtstroom ten goede.
Nu is de helft van de intercooler geblokkeerd van de luchtstroom

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ja dat was het plan al inderdaad. moet alleen even denken hoe ik dat mooi ga afwerken aan de buitenkant van de bumper straks.cooperke s schreef:Effe nog een beetje gaten boren in de stootbalk en bumper,komt de luchtstroom ten goede.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Maar het gaat hier vooral om de bovenste helft van de ic,die is nu totaal afgesloten door het kleine grilletje wat ik denk niet open is bij deze.Maar dan zit je nog met de enorme vlakte van de balk die de helft van de ic en een groot deel van de radiator bedekt! Plus de grote gele plaat lol,die helpt ook niet!
Is een optie ja,om onderin de luchtstroom te verbeteren :-)boris_brznjef schreef:of je ultimate lower grill overnemencooperke s schreef:Effe nog een beetje gaten boren in de stootbalk en bumper,komt de luchtstroom ten goede.
Nu is de helft van de intercooler geblokkeerd van de luchtstroomdie heeft toch ook al een betere stroom?
Mooie upgrades. Wat is nu je huidige PK stand na al deze mods?
Maar het gaat hier vooral om de bovenste helft van de ic,die is nu totaal afgesloten door het kleine grilletje wat ik denk niet open is bij deze.Maar dan zit je nog met de enorme vlakte van de balk die de helft van de ic en een groot deel van de radiator bedekt! Plus de grote gele plaat lol,die helpt ook niet!

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
er zal inderdaad wat met een gaten zaag gedaan moeten worden om een betere luchtstroom te verkrijgen.
maar de auto staat nu nog bij beek omdat de oliekoeler er nog op moet worden gezet.
Zodra ie terug is dan kan ik dus gaan zagen :-)
dat grilletje bovenin is wel open en pakt lucht door de ronde gaten in de alu steunbalk. maar dat is lang niet genoeg natuurlijk.cooperke s schreef:
Is een optie ja,om onderin de luchtstroom te verbeteren :-)
er zal inderdaad wat met een gaten zaag gedaan moeten worden om een betere luchtstroom te verkrijgen.
maar de auto staat nu nog bij beek omdat de oliekoeler er nog op moet worden gezet.
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
X-treme Mini schreef:dat grilletje bovenin is wel open en pakt lucht door de ronde gaten in de alu steunbalk. maar dat is lang niet genoeg natuurlijk.cooperke s schreef:
Is een optie ja,om onderin de luchtstroom te verbeteren :-)

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ja dat ken ook :-P en dan zonder voorbumper rondrijden anders heeft het nog geen zin 

Onze sponsors