Jb's CM te koop!
- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
@ Geert, nee hoor, gewoon alles naar onze eigen goesting aan het zetten, m'n schoonvader is nu aan het helpen om alle slaapkamers te schilderen, ik heb al een deel gedaan van de gang en de eetkamer en vanaf volgende week wil ik er volle gas invliegen om die garage top te krijgen!
Nu bezig alle overbodige electriciteit eruit aan het zwieren, ook de airco installatie die niet gebruikt wordt moet eraan geloven (koperen opbouw leidingen verwijderen) zodat het een mooie, cleane garage (feestzaal tegen dat Axelle haar communie doet
) wordt 
@ JP, voorlopig veranderd er niet veel meer aan de ride.
De originele 18" velgen zijn binnen om ze zwart te spuiten. deze worden dan wintervelgen.
Ben aan het twijfelen om hem zelfs terug op originele hoogte te zetten
De Performance velgen gaan hoogstwaarschijnlijk de deur uit, of er andere in de plaats komen zien we wel. Ik had graag veel gedaan gekregen tegen MU (zoals op de photoshops) maar het is geen prioriteit, eerst ons huis en de communie van Axelle en zoveel mogelijk weekendjes weg met CM (Sports Car Spring Rally, Tour de Luxembourg, MU, nog wel een weekendje met de "Eifelclan" denk ik
)

Nu bezig alle overbodige electriciteit eruit aan het zwieren, ook de airco installatie die niet gebruikt wordt moet eraan geloven (koperen opbouw leidingen verwijderen) zodat het een mooie, cleane garage (feestzaal tegen dat Axelle haar communie doet

@ JP, voorlopig veranderd er niet veel meer aan de ride.
De originele 18" velgen zijn binnen om ze zwart te spuiten. deze worden dan wintervelgen.
Ben aan het twijfelen om hem zelfs terug op originele hoogte te zetten

De Performance velgen gaan hoogstwaarschijnlijk de deur uit, of er andere in de plaats komen zien we wel. Ik had graag veel gedaan gekregen tegen MU (zoals op de photoshops) maar het is geen prioriteit, eerst ons huis en de communie van Axelle en zoveel mogelijk weekendjes weg met CM (Sports Car Spring Rally, Tour de Luxembourg, MU, nog wel een weekendje met de "Eifelclan" denk ik

- maus105
- Bonkey
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je hebt gelijk Dick! Het is neit alleen auto he. Geniet van je gezinnetje, uitjes, vakantie'tjes EN de garage 

Onze sponsors