Nou wat ik nu weer heb, dacht even de voorbumper te vervangen, past die niet...
Als ik het goed zie zijn dit de product nummers:
5111 0404109 - huidige
5111 0404108 - nieuw
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Kijk bij je huidige bumper zie je dat het voor een cooper s is.
http://bmwetk.com/onderdelen-catalogus/pnumb/0404109
http://bmwetk.com/onderdelen-catalogus/pnumb/0404109
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is balen zeg! Was het als een Cooper S set verkocht dan?
Had Coen dat niet een keer passend gemaakt?
Had Coen dat niet een keer passend gemaakt?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vreemd , een ik heb een S bumper en die past gewoon hoor .... Alleen de onderste strip niet van de grille omlijsting
Low , lower , lowest ...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar goed, heb dus een complete aero bumper voor een cooper in de aanbieding, vers gespoten in pepper white dus eigenlijk splinternieuw!
Inderdaad de bevestigings punten ja, aan de zijkant. We hebben ook niet veel meevallers zegspeedy schreef:Uh volgens mij niet nee .....
Andere bevestigings punten volgens mij.

Maar goed, heb dus een complete aero bumper voor een cooper in de aanbieding, vers gespoten in pepper white dus eigenlijk splinternieuw!
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou kunnen, voor mij lijken de buitenste bevestigingspunten te kort, ook lijkt het allemaal wat krapper. Dus omgedraaid zou het best kunnen passen.PepperWhite schreef:Vreemd , een ik heb een S bumper en die past gewoon hoor .... Alleen de onderste strip niet van de grille omlijsting
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja, ben misschien een beetje te enthousiast los gegaan... Aan de andere kant, bumper ligt eraf en zit tegen een lelijke intercooler aan te kijken....
Het lijkt mij dat het allemaal te strak zit, maar zal eens rondvragen. (je bedoelt coendek?)speedy schreef:Pff dat is zeker balen ..
Vraag eerst even goed rond voordat je alles verkoopt![]()
Vraag Coen even en je kunt ook Spenki even vragen.
Tja, ben misschien een beetje te enthousiast los gegaan... Aan de andere kant, bumper ligt eraf en zit tegen een lelijke intercooler aan te kijken....
Onze sponsors