Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
Mijn gevoel nijgt nu naar dark Grey metallic.... Nu nog kijken of ik het ga laten uitvoeren voor of na montage van de JCW brake...
- PjV
- Be Mini
Bericht
Als je ze maar niet anthraciet laat maken, want dat doe ik al...
Zaterdag komen ze er onder
Wat voor 112's heb je, challenge?louisvdd76 schreef:En hier komen we dan met een vraag voor een update:
Wat te doen met de wintervelgen..... Ik heb nu een originele lichtmetalen kleur set R112's voor de winter. (ja ik heb 2 sets R112).
<knip/>
Kom maar door met de adviezen...
Als je ze maar niet anthraciet laat maken, want dat doe ik al...
Zaterdag komen ze er onder

- richardk
- One wheel wonder
Bericht
Antraciet glans kan ik ook voor je coaten.. Is mooie kleur hoor.
Kijk maar ff https://www.facebook.com/media/set/?set ... 289&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk maar ff https://www.facebook.com/media/set/?set ... 289&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet je met atraciet niet oppassen met de bodykleur? Die is namelijk ook antractiet, als dat niet match, dan gaat het misschien vloeken?
Dan kan het gaan lijken alsof het niet goed gespoten is. Ik vond het idee van "Harley zwart" ook wel iets hebben. Anders dan toch maar glanszwart. Kan je de wielen van Raymond wel ff lenen
Dan kan het gaan lijken alsof het niet goed gespoten is. Ik vond het idee van "Harley zwart" ook wel iets hebben. Anders dan toch maar glanszwart. Kan je de wielen van Raymond wel ff lenen

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Mits je dezelfde kleur krijgt als de auto....dark grey...maar idd zoals BMX zegt, het moet wel matchen lijkt me...
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- speedy
- NMC Legend
- richardk
- One wheel wonder
Bericht

Maar glans zwart is ook geen punt
Re:
Is gewoon mooi egaal hoor. Tja op de parkeerplaats van de appie heyn zul je t niet snel tegenkomen, maar op de h20i, worthersee, edition 38 evenementen is t een hit.speedy schreef:ik weet het al! vind het niet mooi.
als ik het zou zien dan zou ik denken dat er iets mis gegaan is met coaten of wat dan ook.

Maar glans zwart is ook geen punt
Laatst gewijzigd door richardk op 18 okt 2013, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- speedy
- NMC Legend
- richardk
- One wheel wonder
Bericht
Ahh.. Tis ook jouw topic... Right
( maar zijn wel 1000 den verschillende coats)
Candyred kan ook.. Zal ook wel mooi staan

Candyred kan ook.. Zal ook wel mooi staan

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou zo'n kleur wel aandurven. Louis wil echter niets geks hebben, dus het zal zwart of grijs worden...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Hoi, mijn smaak is deze variant ook niet maar dat is persoonlijk he. Ik heb wel je facebook gezien en er staan mooie dingen op vandaar me vraag. Kan je nou tegenwoordig elke steekmaat ombouwen? Of zijn er vaste steekmaten die tegenover elkaar staan. Zag dat je een aantal velgensets had staan die van 120 5 gaats naar 4 gaats 100 waren gegaan. Is dat bij jouw mogelijk? Of heb je die zo aangeleverd gekregen. Heb zelf een tijdje geleden OZ futura 3 delige velgen gehad 17 inch die omgebouwd waren van 5x120 naar 4x100 de velg was geen succes onder me auto dus ze zijn weer weg maar is altijd handig om te weten want op de een of andere mannier zijn de velgen die ik mooi vind altijd alleen maar in 5x120 te krijgen (zal wel met me BMW verleden te maken hebben
)
Groet Casper

Groet Casper

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Oooops zie nou pas dat het topic van Louis is sorry voor de vervuiling man 

- richardk
- One wheel wonder
Bericht
Wij proppen en boren.. Dus voor 99,9 procent kan t altijd.
Heb hier ook op het forum een setje van coendek gezien, 17 inch rs met 2 steken geboord.das geen potje en daaromdoor teveel materiaal verlies.

Heb hier ook op het forum een setje van coendek gezien, 17 inch rs met 2 steken geboord.das geen potje en daaromdoor teveel materiaal verlies.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
interesseert mij geen zak hoe je erover denkt :-P
Als je denkt dat ik mijn mening niet mag geven in en ander topic heb je het toch mooi mis want doe ik toch wel !richardk schreef:Ahh.. Tis ook jouw topic... Right( maar zijn wel 1000 den verschillende coats)
jpg[/img]
interesseert mij geen zak hoe je erover denkt :-P
Onze sponsors