Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Erwinner
Be Mini
Be Mini

Re: R52 MCS Cabrio JCW; veel mooie km's in 2014 toegewenst!

11 jan 2014, 21:36

Het kan allemaal onverwachts vlot gaan... Vandaag 3 Hagenezen op bezoek en de JCW is vanmiddag overgeschreven dus zal wel veel langs de kust terug te zien zijn.

Nu dus na al die effort een lege garage... Snel op zoek naar iets anders!
One life, live it!
Remonvdh
Be Mini
Be Mini

11 jan 2014, 21:42

Erg jammer, was een dikke bak! Al een idee wat de opvolger gaat worden?
Afbeelding
Erwinner
Be Mini
Be Mini

11 jan 2014, 22:12

Remonvdh schreef:Erg jammer, was een dikke bak! Al een idee wat de opvolger gaat worden?
Kostte me ook best wat moeite om afscheid te nemen.... Was echt 1 van de auto'svan afgelopen jaren waar ik elke keer dat ik er omheen liep, instapte of goed de bocht inging waar een big smile van kreeg 8)

Gisterenavond in elk geval nog dik 3 uur gepoetst dus keurig opgeleverd :roll:

Wat het moet worden is nog ff lastig. De mini moest het veld ruimen omdat deze voor dagelijks gebruik met 2 dochters die al flink opgroeien op lange termijn niet houdbaar bleek. Volgende moet dus toch meer ruimte hebben / praktischer in dagelijks gebruik zijn. Zelf wil ik er nog wel graag van kunnen genieten op zomerse dagen, anders dreigt er toch weer een 3e auto in de garage te komen staan.... Keuzes :roll:
One life, live it!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2014, 23:02

Jammer dat ie weg is, blijft een prachtige auto. Nu op zoek naar een mooie (open?) opvolger, keep us posted!
Laatst gewijzigd door Ivo op 12 jan 2014, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Erwinner
Be Mini
Be Mini

12 jan 2014, 07:38

Ivo schreef:Jammer dat ie weg is, blijft een prachtige auto. Nu op zoek naar een mooi (open?) opvolger, keep us posted!
Thanks! Ons oog valt nu op iets van een BMW E46 330ci, een A4 cabrio of een C70 (met dat harde klapdak). Zal jullie wel op de hoogte houden!
One life, live it!
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

12 jan 2014, 07:55

Blijft hij in de club?
Erwinner
Be Mini
Be Mini

12 jan 2014, 08:56

Ik heb hem verteld over het forum, maar weet niet wat hij doet.... Houdt de aanmeldingen dus maar in de gaten.
One life, live it!
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 jan 2014, 12:45

Jammer , Erwin.
Dit is een mooie bak, en je was 'm altijd lekker aan het poetsen.
Je gaat 'm missen. :'(
Ben benieuwd naar de opvolger.
Erwinner
Be Mini
Be Mini

12 jan 2014, 13:56

JosCountrymanCooper schreef:Jammer , Erwin.
Dit is een mooie bak, en je was 'm altijd lekker aan het poetsen.
Je gaat 'm missen. :'(
Ben benieuwd naar de opvolger.
Zeker weten dat ik de JCW ga missen.... Heb al een flinke historie van leuke auto's die ik maar wat graag weer op de oprit zou terugzien, maar helaas heb ik de centjes niet om dat te doen :mrgreen:

Van de andere kant bezien, blijkbaar wel genoeg centjes om toch regelmatig een auto te rijden waar ik een big smile van op mijn gezicht krijg, dus mij hoor je niet klagen :dansen
One life, live it!
Erwinner
Be Mini
Be Mini

Re: Verkocht: R52 MCS Cabrio JCW; toch weer Mini

02 feb 2014, 22:27

De big smile is back, en compleet anders dan eerst verwacht! Het is toch weer Mini geworden, maar ditmaal een Classic.... Jaja, ik durfde het eindelijk aan nu als 3e auto met een warme en droge garage :()
Is een 1300MPi Cooper geworden uit '99 die net weer is voorzien van een frisse set plaatwerk (achterlijk eigenlijk dat zo'n autootje nu al daar aan toe was :s ). Nu nog tutti-originale dus wie weet wat er nog gaat komen 8)

Stiekum is de liefde van vroeger toen ik mijn rijbewijs nog moest halen dan toch doorgeslagen. Vooral dat ritje in Italie met de huur-Cooper was superfun dus hopelijk hiermee net zoveel lol :rijden

En moedersdevrouw is ook weer helemaal happie. Weliswaar niet heel veel praktischer geworden want nog steeds geen achterdeuren, maar gaat wel als de bramdweer... Is een 100HP Fiat 500 Lounge geworden.

Hierbij wat sfeerimpressies.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu dus snel tijd voor een heerlijke toertocht 'vierkant de hoek om'!
One life, live it!
Erwinner
Be Mini
Be Mini

03 feb 2014, 08:34

Afgezien van feit dat het allebei 'little cars' zijn, zijn ze totaal niet te vergelijken. De 500 vindt mijn vrouw heerlijk omdat ze weer gewoon door het dorp kan crossen zonder bang te zijn voor drempels of putten. 100HP is inderdaad wel leuk, helemaal aangezien daar een Sport-knop in zit, maar natuurlijk absoluut onvergelijkbaar met de compressor op de JCW die 200+ pk's op de wielen zette. Maar dus geen enkel rammeltje of kraakje. De 500 lijkt wel nieuw want heeft maar 15dkm gereden sinds 2007.

De Classic Mini is ook niet zo heel oud, want van de laatste lichting uit 1999, maar toch ook wel echt een oud ontwerp met nog veel van de oude kwaaltjes. Zit bijv. niet eens een 12v plug in om je telefoon op te laden :s en gisteren wat gedoe met de brandstofpomp die zorgde dat de Mini niet wilde starten. Maar na een gezonde tik schoot hij blijkbaar weer 'los' dus toen kon er heerlijk gestuiterd worden.

Gaat als een Go-kart de bochten om op die kleine wieltjes, dus heerlijk. Plannen waar ik nu aan denk zijn:
1. toch iets met het dak doen om de zon op mijn bol te voelen of wind door mijn haren; ben er nog niet uit maar heb al een paar shots gezien van een classic Mini waar het panodak van een MINI inzit. wie weet....
2. ik twijfel nog over montage van het Sportspack (dikkere spatbordverbreders op 13" 6J ipv. 12" 4,5J). Ziet er super uit, maar schijnt niet echt een goede verbetering te geven voor dat heerlijke gooi- en smijtgevoel.
Afbeelding
One life, live it!
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 feb 2014, 08:38

spatbord verbreders is alleen mooi als je hem plat gooit!! voor de looks is het zonder
verlagen niet mooi!!
om hem lekker classic te ouden gewoon zonder verbreders doen!:D

tenminste.... dat zou ik doen!

maar gefeliciteerd ermee!!!
belooft veel fun!!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website

Terug naar “Show your ride”