Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er netjes uit! Ik zag laatst een MCS voor de mijne staan en die had de verstralers juist te dicht bij elkaar gezet, wat juist een beetje raar stond. Jouw lampenstand maakt 'm juist breder. Toppie gedaan weer!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De lampjes zijn zo goed als hetzelfde als de lampjes van de dealer. Enigste verschil is de moer en bout onder het lampje. Deze is bij mij verchroomd en bij die van de dealer zien ze er uit als RVS. Ik weet dat bij de eerste versies van de MINI lampjes roest op de bouten kwamen, of dat die zijn die ik heb of de andere versie weet ik niet, dat zie ik wel als ze er wat langer op zitten en anders vervang ik de bouten alsnog 
Ik heb de lampjes van Martin (paar posts hierboven), die heeft ze ergens gevonden
. Ik dacht dat ik gelezen had dat ze van Ibïe zijn of zoiets (zal wel iets andere naam zijn want ik vind er niets over op internet). Ze komen mooi zonder al het schakelmateriaal want dat had ik niet nodig voor de strobes, en anders sluit je ze gewoon aan op het groot licht
Mooi dat de steuntjes van RVS zijn want ik heb er in moeten dremelen om ruimte te maken voor de oliekoeler. Ik heb de uiteinden met gaatjes er afgedremeld en opnieuw gaatjes gemaakt zodat het aan de binnenkant dichter tegen de grille aan zit.

Ik heb de lampjes van Martin (paar posts hierboven), die heeft ze ergens gevonden

Mooi dat de steuntjes van RVS zijn want ik heb er in moeten dremelen om ruimte te maken voor de oliekoeler. Ik heb de uiteinden met gaatjes er afgedremeld en opnieuw gaatjes gemaakt zodat het aan de binnenkant dichter tegen de grille aan zit.
- Bas
- Mod virus alert!
Bericht
Verstralers
Ziet er weer
uit.
Vind het knap dat je overal de dremel in zet
Kijk al uit naar je volgende dremel-klus
vr.gr.
Bas

Vind het knap dat je overal de dremel in zet

Kijk al uit naar je volgende dremel-klus

vr.gr.
Bas
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Je bent een echte diy enthusiast... Zomaar met een dremel overal te keer gaan
Maar goed het zijn mooie lampjes, en daar heb je het wel voor over!
Lijkt het wel naast xenon koplampen trouwens? gezien de xenons iets blauwig zijn... Veroeste boutjes zijn idd niet zo'n probleem want die kun je zo vervangen, zolang de omhulsels en steuntjes maar niet gaan roesten...

- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
berthil, jij als luchtofiel zou moeten weten, die badge neemt wel 7% van de luchtdoorstroming af! Evt kun je em naar mij sturen, dan is er sprake van een win-win situatie
Maarre je hebt die lampjes er wel snel op zitten zeg! heb je vakantie ofzo
Zonder bonnets is ie mooi, anders wordt het te druk denk ik. Of heb je ze er al opgeplakt? 

Maarre je hebt die lampjes er wel snel op zitten zeg! heb je vakantie ofzo

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen bonnets, inderdaad te druk. Met de lampjes wat verder naar buiten en de zwarte kapjes vind ik het uitstekend staan, valt me helemaal niet tegen 
Het er op zetten met de strobes heeft me bezig gehouden van 14.00u tot 22.00u (zonder te eten)
Die badge zit alleen wat voor de radiator voor de motorkoeling, koeling voor de olie en intercooler is nog steeds ongehinderd, niks badge afstaan dus, helaas pindakaas
Die 7% is trouwens makkelijk terug te winnen door het plastic balkje achter de onderste aero grill (die zwart gespoten moet worden) van gaatjes te voorzien of maar gewoon weg te halen. Ik heb er al wel over nagedacht

Het er op zetten met de strobes heeft me bezig gehouden van 14.00u tot 22.00u (zonder te eten)

Die badge zit alleen wat voor de radiator voor de motorkoeling, koeling voor de olie en intercooler is nog steeds ongehinderd, niks badge afstaan dus, helaas pindakaas

Die 7% is trouwens makkelijk terug te winnen door het plastic balkje achter de onderste aero grill (die zwart gespoten moet worden) van gaatjes te voorzien of maar gewoon weg te halen. Ik heb er al wel over nagedacht

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo wordt je zelfs beroemd in Duitsland, ze zijn gek op mijn Shift Indicator 
Ze schijnen alleen nog niet zo goed te begrijpen dat je in je dashboard moet dremelen

Ze schijnen alleen nog niet zo goed te begrijpen dat je in je dashboard moet dremelen

- minibandit
- Mod virus alert!
Bericht
eventueel al onder Cibië gecheckt...Berthil schreef: Ik dacht dat ik gelezen had dat ze van Ibïe zijn of zoiets (zal wel iets andere naam zijn want ik vind er niets over op internet).

Onze sponsors