Mijn F56S JCW - Mini foto's (P46)
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
Bericht 
als er maar sneeuw in Oostenrijk ligt in Februari
Re: Mijn F56S JCW > Laat de winter maar komen!
vind ik ook primaP5ycH0 schreef:Winter is cancelled... (Hoop ik)

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daar sluit ik me bij aan!speedy schreef:vind ik ook primaP5ycH0 schreef:Winter is cancelled... (Hoop ik)

"Orange is the happiest color!"

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Meteen vanmiddag even een sopje 'er overheen gegooid'...

...(still) love my ride!

p.s. meteen TLC (5 jaar/80.000km) aangevraagd. Voor € 499,- alle normale onderhoud gedekt, tot 2020. Heb het even uitgerekend met de dealer, normaal zou ik bijna € 900,- aan onderhoud kwijt zijn in die periode (3 'beurtjes'). Mocht ik de auto voor die tijd verkopen, TLC is niet op naam maar op kenteken dus dan leuk voor de nieuwe eigenaar. Maar ik verkoop 'm niet!

...(still) love my ride!

p.s. meteen TLC (5 jaar/80.000km) aangevraagd. Voor € 499,- alle normale onderhoud gedekt, tot 2020. Heb het even uitgerekend met de dealer, normaal zou ik bijna € 900,- aan onderhoud kwijt zijn in die periode (3 'beurtjes'). Mocht ik de auto voor die tijd verkopen, TLC is niet op naam maar op kenteken dus dan leuk voor de nieuwe eigenaar. Maar ik verkoop 'm niet!

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Rij sinds een paar dagen 'op proef' vooral in de GREEN-modus. Dat valt me eigenlijk niet eens heel erg tegen. Twee opvallende dingen: 50% meer kilometers uit één tank benzine dan in SPORT en de uitlaat maakt meer geluid met de klep open dan in de MID-modus terwijl 't met de klep gesloten andersom is (dat laatste zou je ook verwachten, althans ik...).

- Jer84
- Bijna verslaafd
Bericht
Deze banden staan een stuk beter! Meer Mini waardig dan die smalle vorige set. Veel plezier ervan! Maar van mij mag de winter wegblijven hoor!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
50% meer uit 1 tank of 50km.... 50% is echt bizar veel... wat is dat in verbruik even uitgerekend?
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Jer, eens! Die 175/60 banden waren vergeleken hierbij wel erg smal en de velgen waren ook een inch kleiner. Dit rijdt ook echt (weer) een stuk strakker en vertrouwder, zoals het heurt...
Rij bijna 1l op 15km in GREEN terwijl ik in SPORT 1/10 doe. In MID zit ik rond de 1/12. Nou is het wel zo dat ik in SPORT waarschijnlijk ook wat 'sportiever' rij, dus de rijstijl is niet helemaal vergelijkbaar... dat zal wel zorgen voor dit grote verschil.louisvdd76 schreef:50% meer uit 1 tank of 50km.... 50% is echt bizar veel... wat is dat in verbruik even uitgerekend?
@Jer, eens! Die 175/60 banden waren vergeleken hierbij wel erg smal en de velgen waren ook een inch kleiner. Dit rijdt ook echt (weer) een stuk strakker en vertrouwder, zoals het heurt...

- olivier.aerts.52
- 4 op een rij!
Bericht
Kom je ook naar breda? Ik wil die uitlaat graaaag horen 

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat me niet lukken. Heb morgen helaas al een andere afspraak, zonder oliebollen helaas...olivier.aerts.52 schreef:Kom je ook naar breda? Ik wil die uitlaat graaaag horen