maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- maus105
- Bonkey
- maus105
- Bonkey
- jbcola
- Brugse zot
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
Bericht
zo nou eindelijk me stoute schoenen aangetrokken en aan de joey mod begonnen.halverwege wou ik bijna de koplamp door de schuifpui gooien.Maar ja hij lag voor de helft al open dus ik kon niet meer terug.
bij mijn model lampen 2002cooper is het geen kit maar het is gewoon gegoten plastic.Dus ik heb het er allemaal afgesneden
een hels karwei kan ik vertellen.de rest ging als beschreven in de diy dus dat ging perfect.Ik heb met tape wat ze voor glas gebruiken de glaasjes weer vastgezet en de rest netjes dicht gekit.Ik vind het wel een vet gezicht nu en ben blij dat ik het gedaan heb.ik heb geprobeert enkele foto's te maken maar joey mod krijg je er niet heel goed op.

hier nog 2foto's gemaakt met de tips die ik kreeg van die kennis van me
wel dik op zich

bij mijn model lampen 2002cooper is het geen kit maar het is gewoon gegoten plastic.Dus ik heb het er allemaal afgesneden
een hels karwei kan ik vertellen.de rest ging als beschreven in de diy dus dat ging perfect.Ik heb met tape wat ze voor glas gebruiken de glaasjes weer vastgezet en de rest netjes dicht gekit.Ik vind het wel een vet gezicht nu en ben blij dat ik het gedaan heb.ik heb geprobeert enkele foto's te maken maar joey mod krijg je er niet heel goed op.

hier nog 2foto's gemaakt met de tips die ik kreeg van die kennis van me

Onze sponsors