smetje zijn Cooper D PW -met S bumper-
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
DOENsmetje schreef:thx..
ik begin de mini nu al te missen en hij is nog niet eens weg![]()
heb wel al dit op het oog voor tijdens het sabbatjaar![]()

- William Blake
- Bijna verslaafd
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zonde dat je um weg moet doen Smetje.
De Classic is heel ander spul maar wel leuk om een jaartje mee rond te hobbelen hoewel ik me kan voorstellen dat er wagens zijn die betrouwbaarder zijn hoor !!
De wagen die jij wil kopen is wrschijnlijk een SPI en daarbij is het risico op storingen groter dan de carburateurversies. Alles is elektronisch geregeld waardoor je er zelf niet veel aan kunt afstellen en dat kan met name mbt de APK wel eens problemen opleveren ivm de CO afstelling dus zorg je er een hebt met verse APK als je um maar 1 jaartje wilt gebruiken.
Je kunt veeeel info vinden op de site vd MiniSevenclub !!
HIER wat piccies van mijn oude liefde
De Classic is heel ander spul maar wel leuk om een jaartje mee rond te hobbelen hoewel ik me kan voorstellen dat er wagens zijn die betrouwbaarder zijn hoor !!
De wagen die jij wil kopen is wrschijnlijk een SPI en daarbij is het risico op storingen groter dan de carburateurversies. Alles is elektronisch geregeld waardoor je er zelf niet veel aan kunt afstellen en dat kan met name mbt de APK wel eens problemen opleveren ivm de CO afstelling dus zorg je er een hebt met verse APK als je um maar 1 jaartje wilt gebruiken.
Je kunt veeeel info vinden op de site vd MiniSevenclub !!
HIER wat piccies van mijn oude liefde
- Fred
- Volledig MINI minded!
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
thx coen, mss best de mini terug transformeren naar minder sportief.
@ dick, op jouw clubman zouden verstralers niet passen denk ik want dan gaat de cleane look verloren.
mocht ik verkopen dan ben je de eerste die terug krijgt
@fred, die foto is precies een cooper s maar met een gewone motorkap
denk aan de voorste grill de zwarte omlijsting in pepper white te spuiten zoals coen ze mellow yellow gespoten heeft..
wat kost het herspuiten van een motorkap eigenlijk?
@ dick, op jouw clubman zouden verstralers niet passen denk ik want dan gaat de cleane look verloren.
mocht ik verkopen dan ben je de eerste die terug krijgt

@fred, die foto is precies een cooper s maar met een gewone motorkap
denk aan de voorste grill de zwarte omlijsting in pepper white te spuiten zoals coen ze mellow yellow gespoten heeft..
wat kost het herspuiten van een motorkap eigenlijk?
Onze sponsors