De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

20 sep 2011, 09:16

Ivo schreef:
Woosh! schreef:Vet man! 2 MINI's voor de deur!

en de helft van je mods kan je bij je ma uit de MINI halen :mrgreen: :mrgreen:
:lol:

Qua uitrusting zijn de BRG en de Checkmate bijna gelijk, maar misschien moet ik maar een keer stiekem de zwarte hemelbekleding overzetten naar mijn MINI. >) En het feit dat mijn moeder van 56 jaar grotere velgen heeft dan ik zit me toch ook niet helemaal lekker. :lol: Wat moet zo'n oud mens nou met zulke grote wielen? :wink:
je kan ook de lampen nog wisselen (witte knippers) :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 sep 2011, 10:24

Hey Ivo,

Gaaf wagenpark zo zeg!!!

Idd ook super cool dat de BRG nu officieel van jou is!!!

Geniet... 8) 8)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 sep 2011, 09:30

Heel gaaf zo met de 2 MINI's voor de deur 8)
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 sep 2011, 10:41

Ivo schreef:
Sven schreef: Hoe was je weekendje Ring?
Ge-wel-dig! 8) Die hele regio daar ademt auto's en autosport! Je komt er alleen maar dikke auto's tegen en alleen het kijken al, vind ik cool! (als voorbeeld; ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel M3 CSL's en Porsche GT3 (RS) ik heb gezien, hier kom je ze bijna nooit tegen...) Gewoon stoeltje naast de baan en genieten van al het moois dat voorbij komt knallen! 8) 8)
Ritje in de ///M was ook supergaaf! 8) 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2011, 10:30

Binnenkort volgt de eerste mod sinds de MINI in mijn bezit is: een Cooper S spoiler. 8) Waarschijnlijk komt de spoiler dit weekend mijn kant op en dan moet ik 'm nog laten spuiten. Hopelijk lukt het om de spoiler voor de Bushrit te monteren. :) Gaat de achterkant volgens mij een stuk dikker maken.

Verder ben ik al een tijdje aan het zoeken naar een setje lichtmetalen velgen met winterbanden. Ik had gedacht voor relatief weinig wel een mooi setje te scoren (is me vorig jaar ook gelukt), maar zelfs voor 15 inch met goede banden wordt op Marktplaats de hoofdprijs gevraagd. Daarom denk ik dat ik maar 4 nieuwe winterbanden om de huidige 16 inchers laat leggen. Heb ik ook weer een extra reden om in het voorjaar voor 17 inch te gaan. 8)
Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2011, 10:36

Hij is lkkr bezig hier......s spoiler gaat dik,staan
burn rubber not your soul

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 okt 2011, 15:18

8) 8) 8)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 okt 2011, 15:54

lekker bezig, en die winterbanden, tja... vaak kwestie van geluk hebben. 2e hands bandjes is wel risico op gezeik, kijk maar naar wat mij vorig jaar overkwam.. nieuw = altijd goed natuurlijk!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2011, 21:47

Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 okt 2011, 23:45

Ik had ze gezien inderdaad. :wink: Mooie velgen, maar eigenlijk hoop ik in het voorjaar een setje te scoren met goede banden zodat ik in één keer klaar ben. Het scheelt dat ik de meeste 17 inch velgen van MINI erg mooi vind: Bullets, Flame Spokes, S-spokes, Multi Spokes... Keus genoeg!

Toch bedankt voor de tip! :icon_top:
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2011, 19:22

De S-spoiler is helaas nog niet binnen... Ik had gehoopt er vandaag mee naar de spuiter te kunnen en dan volgend weekend monteren, maar dat gaat 'm dus niet worden denk ik. :?

Wel heb ik vandaag de knoop doorgehakt over de winterbanden: ik heb vier gloednieuwe Dunlop Winter Sport 4D's besteld voor de 16 inch velgen die nu onder de MINI zitten. Nu maar hopen op veel sneeuw deze winter! 8) De komende maanden ga ik rustig uitkijken naar een mooi setje 17 inchers voor de zomer. :)

Dan nog even over de Checkmate van m'n moeder: die bevalt op zich prima, maar bij thuiskomst na de aflevering bleek dat Maaral toch aardig wat steken had laten vallen. Zo waren ze vergeten de auto een onderhoudsbeurt te geven en stond het oliepeil onder het minimum... :? Dat heb ik zelf meteen bijgevuld en hij blijft nu ook keurig op peil, maar ik vind het een behoorlijke misser om een auto zo af te leveren (terwijl ze er vier weken de tijd voor hadden). Verder waren er nog wat kleine dingetjes. De Checkmate is afgelopen donderdag terug geweest naar Alkmaar om dit op te lossen, maar helaas is niet alles verholpen en moet ie nog een keer terug binnenkort (retourtje Ommen-Alkmaar is 400 km). Gaat vast allemaal wel goedkomen, maar vervelend is het wel en Maaral heeft nog niet bepaald een 'premium' indruk achtergelaten helaas... :? Jammer, want bij de aankoop waren we nog erg positief over deze dealer. Wordt vervolgd...
Laatst gewijzigd door Ivo op 22 okt 2011, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2011, 19:25

He ivo Maaral Alkmaar kom ik ook nit meer hoor..... :s

maar on-topic jammer dart je spoiler er nog niet is...... :|
burn rubber not your soul

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

22 okt 2011, 19:28

Volgens mij zijn er nu toch echt structureel slechte dealers die de bovenhand gaan voeren...echt onbegrijpelijk hoe het voeren van een klantvriendelijk beleid, zeker in deze tijden, voor veel bedrijven toch zo hoog gegrepen is...

...ik ben wat dat betreft erg blij dat ik op opzetten en optimaliseren van klantenservice omgevingen als beroep heb... :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2011, 23:59

Tja, dan koop je bewust een gebruikte MINI bij een officiële dealer omdat dat gevoelsmatig het betrouwbaarste adres is... Ik schrok wel even toen ik mijn moeder liet zien hoe je de olie peilt en bleek dat het peil flink onder het minimum stond. :shock: Toen maar even de boordcomputer gecheckt om te kijken wanneer de MINI weer voor onderhoud moest en dat bleek over 3000 km te zijn. :s Ook niet echt de bedoeling. Behalve de APK en een poetsbeurtje was er niks aan gedaan en ook het onderhouds- en instructieboekje zaten er niet bij. Op deze manier kom je natuurlijk niet zo snel terug bij zo'n dealer, gemiste kans van Maaral. Ik ben benieuwd of ze ons nog op een of andere manier tegemoet gaan komen voor het ongemak en de kosten van twee retourtjes Alkmaar. Hoe kan je eigenlijk zo'n klantbeoordeling op de dealerwebsite invullen?

Maar goed, verder is de Checkmate net als mijn BRG wel weer een heerlijke auto! :rijden
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

23 okt 2011, 02:57

Ivo schreef: Hoe kan je eigenlijk zo'n klantbeoordeling op de dealerwebsite invullen?
Je krijgt mail van MINI Nederland met de link om online in te vullen. Meestal een week na het bezoek aan de dealer. Maar als de dealer jouw bezoekje niet aanmeldt, dan zal MINI NL er ook niet mee komen denk ik.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Show your ride”