Zoals je weet heb ik 3 jaar geleden zelf ook een nieuwbouw huis gekocht en alles moeten uitzoeken, regelen, bijblijven, controleren, opnieuw laten doen, oude huis clean-outen, verhuisen, etc etc etc.
Sindsdien zo ontzettend veel meer respect voor mensen die hetzelfde ondergaan.
Aan het einde heb je goed resultaat, maar wat een stressvolle maanden waren dat zeg.
Nog heel even, en dan ben je er.
Petje af en diepe buiging Rob !!
En al helemaal omdat jij nu al bijna meer keer verhuisd bent dan ik verschillende auto's gereden hebt.
geen MINI in de sneeuw (stom genoeg vergeten foto te maken), maar zo zag het er vanavond rond Amsterdam uit. Ik heb er gewoon 2,5 uur over gedaan om van Almere naar Amsterdam te rijden. Terwijl ik eigenlijk al niet meer de weg op mocht met mn tankwagen (ADR bepaling), maar ik had weinig zin om de nacht in m'n cabine in Almere door te brengen, dus toch maar gegaan. Was af en toe echt spekglad, maar heb het gered, Voordeel is dan weer dat ik om 21.00 uur naar huis kon, ipv nog tot een uurtje of 03.00 uur werken.. Maar ja, ook geen zak verdient zo....
plaatjes:
A1 thv Muiderberg richting A'dam:
A10 Zuid/ Zuidas:
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
En de JCW in de sneeuw. Stond net trouwens uit het raam te kijken en zie dat iemand achteruit met z'n trekhaak tegen de JCW aan rijdt, dus zo maar even gaan kijken of ik schade heb. Heb het kenteken opgeschreven...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *