Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hoi Berthil, vervelend verhaal met die clutch.
Is het voor jouw auto gemakkelijk om nog door de APK te komen? Er is zoveel aan geprepareerd voor circuitgebruik! Ik lees dat je tijdelijk andere achterlichten plaatste, maar zijn het geluid en de emissiewaarden niet een issue? Daarnaast nog de lexaan ruiten, is dat ok voor APK?
Is het voor jouw auto gemakkelijk om nog door de APK te komen? Er is zoveel aan geprepareerd voor circuitgebruik! Ik lees dat je tijdelijk andere achterlichten plaatste, maar zijn het geluid en de emissiewaarden niet een issue? Daarnaast nog de lexaan ruiten, is dat ok voor APK?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geluid kijkt een APK-keurmeester niet naar, dat vonden ze bij mij geen probleem - maar hij vroeg zich wel af of ik daar zelf mee in de problemen zou gaan komen.
De achterlichten is bij mijn weten voor de rode reflector wat wel een APK eis is. De enige ruit die niet vervangen mag worden door lexaan om een geldige APK te houden is de voorruit.
Ik geloof dat Berthil met cat rijdt, dus emissie is geen probleem.Marcel Always Open schreef:Hoi Berthil, vervelend verhaal met die clutch.
Geluid kijkt een APK-keurmeester niet naar, dat vonden ze bij mij geen probleem - maar hij vroeg zich wel af of ik daar zelf mee in de problemen zou gaan komen.
De achterlichten is bij mijn weten voor de rode reflector wat wel een APK eis is. De enige ruit die niet vervangen mag worden door lexaan om een geldige APK te houden is de voorruit.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Terug van de Ring en helaas wat vroeger dan gepland.
In het 6e rondje een knalletje en veel herrie links onder voor.
Ik denk helaas weer de vernellingsbak of het Quaife differentieel.
Dat betekent dus voor de derde keer in drie weken alles uit elkaar halen
Ik denk zelf dat de versnellingsbak die ik met 500km op de teller heb gekocht gaar is.
Als ik de koppeling intrap is namelijk alle herrie weg ongeacht snelheid.
Ik zal zo de olie van de bak eens weg laten lopen en kijken of er metaal in zit.
Zo is het allemaalDaveke-Orranje schreef:Ik geloof dat Berthil met cat rijdt, dus emissie is geen probleem.

Terug van de Ring en helaas wat vroeger dan gepland.
In het 6e rondje een knalletje en veel herrie links onder voor.
Ik denk helaas weer de vernellingsbak of het Quaife differentieel.
Dat betekent dus voor de derde keer in drie weken alles uit elkaar halen

Ik denk zelf dat de versnellingsbak die ik met 500km op de teller heb gekocht gaar is.
Als ik de koppeling intrap is namelijk alle herrie weg ongeacht snelheid.
Ik zal zo de olie van de bak eens weg laten lopen en kijken of er metaal in zit.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit inderdaad metaal in de olie, hij is weer lekker.
Nu maar verder open maken en kijken of het van de Quaife sper komt of van de bak zelf.
Klein lichtpuntje is dat ik er vandaags ondanks veel herrie mee thuisgekomen ben en niet weer op de trailer moest.
Nu maar verder open maken en kijken of het van de Quaife sper komt of van de bak zelf.
Klein lichtpuntje is dat ik er vandaags ondanks veel herrie mee thuisgekomen ben en niet weer op de trailer moest.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zat gelijk te denken toen ik je berichtje zag... hoe kom je in hemelsnaam thuis....Berthil schreef:Klein lichtpuntje is dat ik er vandaags ondanks veel herrie mee thuisgekomen ben en niet weer op de trailer moest.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pff, gaat idd weer lekker. Lichtpuntje is ook dat je het allemaal wel zelf kan.
Ik zou bij gekkigheid niet weten waar ik die fijne rekeningen van zou moeten betalen. Ik zou dan beter kunnen investeren in een garage en Sander als monteur probeer te strikken.
Ik hoop dat je schade minimaal is en dat je met het mooie weer op komst, je niet als te lang hoeft te klussen aan je auto.
Ik zou bij gekkigheid niet weten waar ik die fijne rekeningen van zou moeten betalen. Ik zou dan beter kunnen investeren in een garage en Sander als monteur probeer te strikken.

Ik hoop dat je schade minimaal is en dat je met het mooie weer op komst, je niet als te lang hoeft te klussen aan je auto.

Onze sponsors