Wel mega lompe vent is dat zeg...

gewoon sneaky in de nacht met een slijptol die trekhaak eraf slopen, piept kraakt i volgende keer wel anders als hij z'n inparkeerkunstje vertoont...Cannuccia schreef:Zo eentje hebben wij er ook in de straatmushrop schreef:Heb net even gechecked en gelukkig geen schade op de JCW. Alleen een zwart pitje op de kentekenplaat, maar kon ik gewoon wegpoetsen. Ga die beste man er nog wel op aanspreken, hij woont hier tegenover. Vind het een beetje bot, hij is niet eens uitgestapt om te kijken of 'ie schade had toegebracht...Met een lelijke oude Mercedes C Combi (met trekhaak uiteraard) Alle auto's die regelmatig in de straat staan hebben gedeukte kentekenplaten. Ik heb één keer gezien dat ie 'm zo liet staan, met z'n trekhaak tegen de voorbumper van degene die achter 'm stond
![]()
Ik zet 'm dus mooi niet meer in de straat neer, maar op de kade om de hoek.
dat soort mensen "met de franse slag" heb je altijd.. geen respect voor andermans eigendommen/trots!Shag schreef:gewoon sneaky in de nacht met een slijptol die trekhaak eraf slopen, piept kraakt i volgende keer wel anders als hij z'n inparkeerkunstje vertoont...Cannuccia schreef:Zo eentje hebben wij er ook in de straatmushrop schreef:Heb net even gechecked en gelukkig geen schade op de JCW. Alleen een zwart pitje op de kentekenplaat, maar kon ik gewoon wegpoetsen. Ga die beste man er nog wel op aanspreken, hij woont hier tegenover. Vind het een beetje bot, hij is niet eens uitgestapt om te kijken of 'ie schade had toegebracht...Met een lelijke oude Mercedes C Combi (met trekhaak uiteraard) Alle auto's die regelmatig in de straat staan hebben gedeukte kentekenplaten. Ik heb één keer gezien dat ie 'm zo liet staan, met z'n trekhaak tegen de voorbumper van degene die achter 'm stond
![]()
Ik zet 'm dus mooi niet meer in de straat neer, maar op de kade om de hoek.
Ja kicken!!! Mooie foto's Rob en gelukkig heb je geen schade...coendek schreef:dik zoals dat sneeuw op je diff ligt!!
Onze sponsors