Dave's Turbo R53 Project
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Dave's Turbo R53 Project
Supercool 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Gp0029
- Mod virus alert!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht ook al, zonde dat het allemaal onder auto hangt en je het niet meer ziet straks, op de eind-tips naGp0029 schreef:Wat een mooi spul, bijna zonde om mee te rijden
- Minimaastricht
- Mod virus alert!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Goed werk heeft tijd nodig
Werd ook hoog tijd.. Maar goed, van begin af aan is het motto geweest;Baseman schreef:Er worden mooie stappen gemaakt, wauw wat een gave spullekes
Goed werk heeft tijd nodig

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Godnondeverdomme Davy das echte promo !! FF kweilbakje erbij nemen !
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben echt heel benieuwd hoe dit straks klinkt en rijdt, zal echt als een raket gaan lijkt me 

- jeroenski82
- 4 op een rij!
Bericht
Ziet er weer mooi uit idd!
Hoe doe je dat ná de APk, wordt de cat dan vervangen door een stuk lege pijp oid?
Spannend hoor, de eerste keer starten, altijd leuk. Vond ik toen ook al bij m'n Kawasaki
Hoe doe je dat ná de APk, wordt de cat dan vervangen door een stuk lege pijp oid?
Spannend hoor, de eerste keer starten, altijd leuk. Vond ik toen ook al bij m'n Kawasaki

Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane 
Bouwjaar 2006.

Bouwjaar 2006.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Yes, dan gaat die cat er zo snel mogelijk weer onder uit. Een cat die 400 pk geen probleem vindt wordt denk ik een hele zoektocht, en een dure. Dit is dus enkel voor de APK en daarna weer rechte pijpjeroenski82 schreef:Ziet er weer mooi uit idd!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Er moeten toch wel poezen zijn voor dat soort vermogen?
Ferrari's hebben ze ook toch? Die hebben ook turbo's tegenwoordig.. dus het is niet specifieke hitte oid denk ik?
Ferrari's hebben ze ook toch? Die hebben ook turbo's tegenwoordig.. dus het is niet specifieke hitte oid denk ik?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vast wel, ik heb nu een magnaflow er tussen zitten die op zich al OK zou moeten zijn.
Het is toch alleen maar voor die keuring een keer per jaar waar ik op mn gemak naar toe rij en weer van thuis kom. Rest v/h jaar is straight piped
Het is toch alleen maar voor die keuring een keer per jaar waar ik op mn gemak naar toe rij en weer van thuis kom. Rest v/h jaar is straight piped

- jeroenski82
- 4 op een rij!
Bericht
Aha, begrijpelijk. Zal vast aardig aan de prijs zijn dan.
Nu al benieuwd naar het geluid wat ie dan zonder cat (/poes
) gaat produceren!
Nu al benieuwd naar het geluid wat ie dan zonder cat (/poes

Trotse bezitter van een Mini Cooper S Park Lane 
Bouwjaar 2006.

Bouwjaar 2006.
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Die Magnaflow catalysator is van prima kwaliteit! Die van mij zit er alweer 4000 vrij sportieve kilometers tussen.
Onze sponsors