Gisteren ben ik de auto gaan ophalen in Lelystad. Mark (Bluethunder) heeft mij helemaal weggebracht. Het weer zat niet zo mee, maar als je gewoon het dak openhoudt en de ramen omhoog gaat dat best goed (ook in die enorme stortbui bleef ik gewoon droog achter de oren
Ben echt als een kind zo blij. Hah! Zo meteen mag ik weer rijden (naar m'n werk helaas)! De auto komt net op tijd want ik ga morgen weg naar Engeland voor een lang weekend fun.
Floris, bedankt voor je hulp met het verzekeringsgedoe Toch weer een betere premie én betere voorwaarden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
WW is nu op cabrio vakantie in Brabant dus even geen meetings voor Benno.
Altijd een goed idee om een meeting in het westen te doen om eens te koekeloeren naar de nieuwste aanwinst.
Ik heb niet je hele topic doorgelezen: Waar is de startvlag naartoe gegaan? Particulier verkocht of ingeruild bij de dealert?
Gaan we doen Floris, maar dan wil jij ook gelijk een cabrio, dus weet waar je aan begint!
Ik heb wel voor de Birthday run zelf een afspraak met iemand anders gemaakt om te navigeren, maar we gaan zeker eventjes in de buurt rijden! Bedankt voor je inspanningen voor al die verzekeringskwesties, ik heb zelf meer verstand van financiën ipv verzekeringen...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"