Zo, vanmorgen toch even langs Jan de Jong geweest, nu waren ze heel behulpzaam en helemaal de vent van de MINI sales was erg informatief en meewerkend!
Wat bleek, dat ik al het snoer op een hele vage manier had gelegd en dat ik het eigenlijk even over moest doen. Hij heeft een paar punters gegeven en meteen de lampen ingeschakeld zodat ze dat meteen zouden doen.
Ik heb de hele middag in mn uppie zitten kloten, boren, trekken, hannessen enzovoort! Het was een heel avontuur voor mij (had nog nooit zo diep in een auto gezeten) Maar het werkt nu! Helemaal te gek! ik ben er ook echt trots op! Vannacht nog even proberen te stellen.
Ook heb ik de nieuwe MINI accesoires catalogus meegekregen waar VEEL gave dingen in staan! Sowieso gaat er bij mij de start knop in! (ik had ze al bij JS tuning op strahlung Pur gezien) en zo zijn er nog een groot deel andere hele gave accesoires!
iDD.......... leuk leuk leuk
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

De startknop heb ik ook. Erg
Netjes. Is veel leuker als je het allemaal zelf doetiDarkDesign schreef:Zo, vanmorgen toch even langs Jan de Jong geweest, nu waren ze heel behulpzaam en helemaal de vent van de MINI sales was erg informatief en meewerkend!
Wat bleek, dat ik al het snoer op een hele vage manier had gelegd en dat ik het eigenlijk even over moest doen. Hij heeft een paar punters gegeven en meteen de lampen ingeschakeld zodat ze dat meteen zouden doen.
Ik heb de hele middag in mn uppie zitten kloten, boren, trekken, hannessen enzovoort! Het was een heel avontuur voor mij (had nog nooit zo diep in een auto gezeten) Maar het werkt nu! Helemaal te gek! ik ben er ook echt trots op! Vannacht nog even proberen te stellen.
Ook heb ik de nieuwe MINI accesoires catalogus meegekregen waar VEEL gave dingen in staan! Sowieso gaat er bij mij de start knop in! (ik had ze al bij JS tuning op strahlung Pur gezien) en zo zijn er nog een groot deel andere hele gave accesoires!
iDD.......... leuk leuk leuk

De startknop heb ik ook. Erg

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Die startknop is echt heel gaaf!

alles lampjes AAN.
ben blij dat alles het doet. Nu vroeg ik me af of er ook witte lichtjes voor deze leuke lampjes zijn? Tijdens het monteren zag ik ook dat de lampjes die er nu in zitten vast gesoldeerd zitten. Hoe zit dit? en kan ik die ook op een normale manier 'on-solderen' ? Ik kan er wel weer een soldeerbout tegenaanzetten en het op een rommelige manier doen, maar doe het liever op een wat nettere manier.
iDD

alles lampjes AAN.
ben blij dat alles het doet. Nu vroeg ik me af of er ook witte lichtjes voor deze leuke lampjes zijn? Tijdens het monteren zag ik ook dat de lampjes die er nu in zitten vast gesoldeerd zitten. Hoe zit dit? en kan ik die ook op een normale manier 'on-solderen' ? Ik kan er wel weer een soldeerbout tegenaanzetten en het op een rommelige manier doen, maar doe het liever op een wat nettere manier.
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt het over Halo lights qua solderen?
Hier hebben ze de 501 Leds die in de lampen gaan (4 stuks dus). Ik ga ook nog wittere bestellen. Kennelijk geeft de wide angle een betere verlichte ring rondom. Wel lampjes nemen die niet breder zijn dan 12 mm.
Ik wil ook nog andere bestellen maar wist nog niet dat je moet solderen. Als het goed is krijg ik die lampjes van newministuff omdat het glaasje van één van mijn Halo lights beschadigd uit de doos kwam, maar het duurt wel erg lang voordat ik ze heb.
De startknop is inderdaad zeer
maar helaas onverlicht. Ik heb al gevraagd bij de dealer of ze er niet de verlichte knop uit de 1-serie in kunnen zetten maar dat kon niet. Ik ga zelf nog een keertje knutselen want ik wil graag een verlichte startknop.
edit: deze heb ik net besteld
Hier hebben ze de 501 Leds die in de lampen gaan (4 stuks dus). Ik ga ook nog wittere bestellen. Kennelijk geeft de wide angle een betere verlichte ring rondom. Wel lampjes nemen die niet breder zijn dan 12 mm.
Ik wil ook nog andere bestellen maar wist nog niet dat je moet solderen. Als het goed is krijg ik die lampjes van newministuff omdat het glaasje van één van mijn Halo lights beschadigd uit de doos kwam, maar het duurt wel erg lang voordat ik ze heb.
De startknop is inderdaad zeer

edit: deze heb ik net besteld

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey, nee het ging mij eigenlijk om de verstralers/breedstralers/ drivinglights. Deze zou ik graag in wit licht hebben, en die lampjes zitten aan de connector gesoldeerd.
Ik heb mijn angel eyes nog niet open gehad dus ik heb geen idee hoe het daarin zit. Jij hebt dus net die wideangle LEDs aangeschaft? Ik zat daar ook al over na te denken, heb de lin gebookmarked. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Laat je dat even weten?
Tja een lichtgevende startknop... ik weet het niet, ik vind deze zo netjes omdat ie zo goed in het interieur past. De Chromdesign startknop had ik eerst op het oog.
iDD
Ik heb mijn angel eyes nog niet open gehad dus ik heb geen idee hoe het daarin zit. Jij hebt dus net die wideangle LEDs aangeschaft? Ik zat daar ook al over na te denken, heb de lin gebookmarked. Ben heel benieuwd naar het resultaat. Laat je dat even weten?
Tja een lichtgevende startknop... ik weet het niet, ik vind deze zo netjes omdat ie zo goed in het interieur past. De Chromdesign startknop had ik eerst op het oog.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Jeeej! Nieuwe foto's!

BadSmini (youri) hartelijk bedankt voor de extreem gave stickers! ik ben er zeer blij mee. Hoe is de delegatie Belgen gegaan die aankwamen net toen ik weg reed? (een stuk of 5, gaaf gezicht!)

zonder nummerplaat ziet het er NOG gaver uit! Kan dat niet met chips ofzo?!

Thuis de metallic bad eyes opgeplakt, BadSmini kon deze niet leveren, dus toch een goede keuze geweest om ze in de USA te bestellen.

nog bozer kijken
beetje een spin, met zoveel 'ogen'

Naast de grijze schicht, wat overigens nog steeds een top auto is!
iDD......... veel updates in 1 week

BadSmini (youri) hartelijk bedankt voor de extreem gave stickers! ik ben er zeer blij mee. Hoe is de delegatie Belgen gegaan die aankwamen net toen ik weg reed? (een stuk of 5, gaaf gezicht!)

zonder nummerplaat ziet het er NOG gaver uit! Kan dat niet met chips ofzo?!

Thuis de metallic bad eyes opgeplakt, BadSmini kon deze niet leveren, dus toch een goede keuze geweest om ze in de USA te bestellen.

nog bozer kijken

Naast de grijze schicht, wat overigens nog steeds een top auto is!
iDD......... veel updates in 1 week

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er erg gaaf uit!! Je hebt het modificatie-virus goed te pakken zie ik
Dat virus krijg je erg gratis bij wanneer je je hier op het forum hebt geregistreerd!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er echt goed uit! Jammer dat de nummerplaat er ook weer terug op moest. Zou lekker zijn als je net als in de States geen plaat aan de voorkant zou hoeven hebben. Vind ik namelijk veel mooier!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors