Mini Cooper D update (staat te koop)
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
Wit geshopt
Hier is mijn mini al eens vooraf geshopt met de witte onderdelen... 2 februari zal het echt zijn..

Wat vinden jullie alvast van de photoshop?

Wat vinden jullie alvast van de photoshop?
Mini Cooper D
- Silvesterlan
- One wheel wonder
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
grill niet volledig wit?
Ik denk als ik de grill niet volledig wit doe dat het dan mss wel wat beter zou uitkomen.. Ik had er dan aan gedacht de buitenkant van de grill dan in blinkend zwart te doen net zoals de rondjes rond mijn lichten en dan de binnenkant van de grill wit... nu ja het is maar een idee ik geraak er nog niet echt uit voor de voorkant... wel staat vast dat het chromé weggaat!
Nog iemand ideeën?
Nog iemand ideeën?
Mini Cooper D
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moet niet slecht zijn volgens mij
Re: grill niet volledig wit?
JCW/Cooper S-grill steken, rondom wit. Lichten rondom wit, en de lichten zelf 'Joey Mod'.Silvesterlan schreef:Ik denk als ik de grill niet volledig wit doe dat het dan mss wel wat beter zou uitkomen.. Ik had er dan aan gedacht de buitenkant van de grill dan in blinkend zwart te doen net zoals de rondjes rond mijn lichten en dan de binnenkant van de grill wit... nu ja het is maar een idee ik geraak er nog niet echt uit voor de voorkant... wel staat vast dat het chromé weggaat!
Nog iemand ideeën?
Moet niet slecht zijn volgens mij

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik vindt het best netjes en opvallend staan met de reclame die erop staat. Zelf zou ik het eerder black maken maar als je de witte bestickering toch hebt! zou ik het mis ook wel zo doen!
Succes met je keuze!
Succes met je keuze!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou het ook niet doen , ZEKER die grill niet nu oogt hij veel groter ..
Geeft een naar vertekend beeld vindt ik dan ..
Dan zou ik toch ook voor zwart gaan ..
Maar bovenal , doe wat je zelf mooi vindt
..
Gr.Inim
Geeft een naar vertekend beeld vindt ik dan ..
Dan zou ik toch ook voor zwart gaan ..
Maar bovenal , doe wat je zelf mooi vindt

Gr.Inim
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
het wordt..
ik ben er dus uitgeraakt...
Ik zal dus achteraan de chroom randjes rond de achterlichten + de achterklep wit spuiten, dan vooraan spuit ik ook de randjes rond mijn lichten in wit.
Ik bestel een JCW Grille en de boven en onderlijst spuit ik wit..
Wat denken jullie
Ik zal dus achteraan de chroom randjes rond de achterlichten + de achterklep wit spuiten, dan vooraan spuit ik ook de randjes rond mijn lichten in wit.
Ik bestel een JCW Grille en de boven en onderlijst spuit ik wit..
Wat denken jullie
Mini Cooper D
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Wanneer gaat hij binnen? Klinkt in elk geval vernieuwend, heb het nog nooit gezien ... zeker foto's posten als het zover is he 

03 MCS - 08 MCD
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
Nummerplaatje
Hier al een foto van mijn nieuw nummerplaatje (later betere foto's)
Mijn onderdelen om te spuiten in wit zijn binnen bij de carrossier, het wordt spannend afwachten wat het gaat geven...
Ik heb ook al mijn JCWgrill afgehaald waarvan mijn boven en onderlatje binnen zijn om wit te spuiten..

Mijn onderdelen om te spuiten in wit zijn binnen bij de carrossier, het wordt spannend afwachten wat het gaat geven...
Ik heb ook al mijn JCWgrill afgehaald waarvan mijn boven en onderlatje binnen zijn om wit te spuiten..

Mini Cooper D