Hoe moeilijk het ook is

En dan KNALLEN met die MINI

StefanCS schreef:Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)
Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.denizg schreef:Heb nooit begrepen waarom mijne (fabrieks af JCW kit) 210PK isStefanCS schreef:Mooi hoor.
Gratis 17 pkFastBunny schreef:Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.denizg schreef:Heb nooit begrepen waarom mijne (fabrieks af JCW kit) 210PK isStefanCS schreef:Mooi hoor.
Echter elke Works met de 210PK kit levert op de testbank maar 200PK... en dat kan Beek verhogen naar 218PK met aangepaste GP software (die ook maar 210PK geeft ipv 218PK die ze opgeven). Leuke is dat onze R53 Cooper S standaard 187PK had op de bank terwijl ze er maar 170PK voor opgeven.. ..
325€ kost de upgrade naar 218Pk en moet je gewoon doen!. Wat betreft de remmen.. als je ervanaf wilt... ik wil ze voor 529€ wel van je overnemenpointman schreef:Gratis 17 pkFastBunny schreef:Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.denizg schreef:
Heb nooit begrepen waarom mijne (fabrieks af JCW kit) 210PK is
Echter elke Works met de 210PK kit levert op de testbank maar 200PK... en dat kan Beek verhogen naar 218PK met aangepaste GP software (die ook maar 210PK geeft ipv 218PK die ze opgeven). Leuke is dat onze R53 Cooper S standaard 187PK had op de bank terwijl ze er maar 170PK voor opgeven.. ..!
Ik merk nu al dat ie veel vermogenswinst heeft, maar wat kost de ingreep van Beek naar 218 echte pk's ?
Hans en Biermagnaat, ik heb de remmen al gekocht en hebben me 529 euro gekost.
Die upgrade ga ik dan zeker doenFastBunny schreef:325€ kost de upgrade naar 218Pk en moet je gewoon doen!. Wat betreft de remmen.. als je ervanaf wilt... ik wil ze voor 529€ wel van je overnemenpointman schreef:Gratis 17 pkFastBunny schreef: Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.
Echter elke Works met de 210PK kit levert op de testbank maar 200PK... en dat kan Beek verhogen naar 218PK met aangepaste GP software (die ook maar 210PK geeft ipv 218PK die ze opgeven). Leuke is dat onze R53 Cooper S standaard 187PK had op de bank terwijl ze er maar 170PK voor opgeven.. ..!
Ik merk nu al dat ie veel vermogenswinst heeft, maar wat kost de ingreep van Beek naar 218 echte pk's ?
Hans en Biermagnaat, ik heb de remmen al gekocht en hebben me 529 euro gekost.
Onze sponsors