Pointman's R53 Works New mods and pics P 11

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ri
Rini

12 jan 2009, 22:09

Gewoon even naar de dealer luisteren en je eigen inhouden.
Hoe moeilijk het ook is :mrgreen:

En dan KNALLEN met die MINI :yeah
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

12 jan 2009, 22:59

kijk dat zijn dikke mods 8) kan je lekker mee knallen

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

12 jan 2009, 23:03

Die JCW-kit moet wel een heerlijke mod zijn :rijden. Veel plezier ermee!
Afbeelding
StefanCS
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 953
Lid geworden op: 11 okt 2007, 21:31

12 jan 2009, 23:07

Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

12 jan 2009, 23:15

StefanCS schreef:Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)
Heb nooit begrepen waarom mijne (fabrieks af JCW kit) 210PK is
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

13 jan 2009, 00:30

Volgens mij zijn die jcw remmen niet de beste investering, maar daar weten andere mensen meer van.

Veel plezier met je dikke wagen en nieuwe mods :D
pointman
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rosmalen
Berichten: 211
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:49

13 jan 2009, 08:25

StefanCS schreef:Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)

Ik zal hem als ik de mogelijkheid een X heb eens op de rollerbank zetten om te kijken of JCW de opgegeven 210 pk met deze kit haalt. Hoe bevallen de JCW remmen je ?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

13 jan 2009, 09:10

bij beek op de rollenbank haalt die dat niet, ben er met smartie geweest en haalde tussen de 195 en 200 pk (orginele works) na een kwartiertje aan de computer hebben gehangen had die 218 pk :wink: .
Hij merkte wel verschil maar volgens mij viel het een klein beetje tegen :roll: het verschil van een gewone s naar 209 pk is wel een hele verandering 8)
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

13 jan 2009, 09:54

Sterk bezig jij!! 8)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

13 jan 2009, 11:51

Ik zal idd even een Beek keurtje geven want die 210pk ga je niet halen..
Ik had met mijn GP standaard net 210pk :?

Enhe.. over die remmen.. er zijn betere remmen zeker voor dat geld of probeer die nieuwe Works remmen van Brembo zijn 4 pots


Afbeelding
Die hier op zitten..
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

13 jan 2009, 12:48

denizg schreef:
StefanCS schreef:Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)
Heb nooit begrepen waarom mijne (fabrieks af JCW kit) 210PK is
Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.

Echter elke Works met de 210PK kit levert op de testbank maar 200PK... en dat kan Beek verhogen naar 218PK met aangepaste GP software (die ook maar 210PK geeft ipv 218PK die ze opgeven). Leuke is dat onze R53 Cooper S standaard 187PK had op de bank terwijl ze er maar 170PK voor opgeven.. .. :s
Afbeelding
pointman
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rosmalen
Berichten: 211
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:49

13 jan 2009, 13:37

FastBunny schreef:
denizg schreef:
StefanCS schreef:Mooi hoor.
Nog ff langs beek om het management optimaal aan te passen (van 200 naar 218pk)
Heb nooit begrepen waarom mijne (fabrieks af JCW kit) 210PK is
Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.

Echter elke Works met de 210PK kit levert op de testbank maar 200PK... en dat kan Beek verhogen naar 218PK met aangepaste GP software (die ook maar 210PK geeft ipv 218PK die ze opgeven). Leuke is dat onze R53 Cooper S standaard 187PK had op de bank terwijl ze er maar 170PK voor opgeven.. .. :s
Gratis 17 pk :mrgreen: !

Ik merk nu al dat ie veel vermogenswinst heeft, maar wat kost de ingreep van Beek naar 218 echte pk's ?

Hans en Biermagnaat, ik heb de remmen al gekocht en hebben me 529 euro gekost.
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

13 jan 2009, 15:07

pointman schreef:
FastBunny schreef:
denizg schreef:
Heb nooit begrepen waarom mijne (fabrieks af JCW kit) 210PK is
Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.

Echter elke Works met de 210PK kit levert op de testbank maar 200PK... en dat kan Beek verhogen naar 218PK met aangepaste GP software (die ook maar 210PK geeft ipv 218PK die ze opgeven). Leuke is dat onze R53 Cooper S standaard 187PK had op de bank terwijl ze er maar 170PK voor opgeven.. .. :s
Gratis 17 pk :mrgreen: !

Ik merk nu al dat ie veel vermogenswinst heeft, maar wat kost de ingreep van Beek naar 218 echte pk's ?

Hans en Biermagnaat, ik heb de remmen al gekocht en hebben me 529 euro gekost.
325€ kost de upgrade naar 218Pk en moet je gewoon doen!. Wat betreft de remmen.. als je ervanaf wilt... ik wil ze voor 529€ wel van je overnemen ;)
Afbeelding
Racing Ralph
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Den Haag
Berichten: 116
Lid geworden op: 27 okt 2007, 14:25

13 jan 2009, 16:18

Die JCW remmen zijn voor straatgebruik gewoon goed. Zeker als je de stalen remleidinkjes erbij neemt, remt het erg strak :wink:
Voor circuitgebruik is natuurlijk ander verhaal!

Het JCW onderstel kan ik je zeer aanraden :lol: .

Have fun with JCW :mrgreen:
pointman
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rosmalen
Berichten: 211
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:49

13 jan 2009, 16:44

:mrgreen:
FastBunny schreef:
pointman schreef:
FastBunny schreef: Je hebt een 200PK kit gehad die alleen achteraf ingebouwd kon worden en een 210PK pakket welke achteraf en later ook als fabrieks optie.

Echter elke Works met de 210PK kit levert op de testbank maar 200PK... en dat kan Beek verhogen naar 218PK met aangepaste GP software (die ook maar 210PK geeft ipv 218PK die ze opgeven). Leuke is dat onze R53 Cooper S standaard 187PK had op de bank terwijl ze er maar 170PK voor opgeven.. .. :s
Gratis 17 pk :mrgreen: !

Ik merk nu al dat ie veel vermogenswinst heeft, maar wat kost de ingreep van Beek naar 218 echte pk's ?

Hans en Biermagnaat, ik heb de remmen al gekocht en hebben me 529 euro gekost.
325€ kost de upgrade naar 218Pk en moet je gewoon doen!. Wat betreft de remmen.. als je ervanaf wilt... ik wil ze voor 529€ wel van je overnemen ;)
Die upgrade ga ik dan zeker doen :mrgreen:

Als je de JCW remkit voor dat geld wil hebben komt hier de link:

http://cgi.ebay.nl/MINI-One-Cooper-S-JC ... m153.l1262

Ik kan hem eventueel ook een mail sturen dat ik er nog 1 wil.

Terug naar “Show your ride”