Memphiss' Cooper S, JCW Brakes + JCW Gear Shift

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 feb 2009, 20:12

Memphiss schreef:@GeoBem007 Ja idd zo gaan we het doen idd, die vent weet gewoon niet waar hij het over heeft das echt frustrerend. Heb je hem al zien staan bij u broer opt werk? Hoop het ook ja :)
Nee, ben er al een tijd niet meer geweest :)
Leuk kennis te maken trouwens. Zo'n S5 is toch een "vree lekker machien" ;)
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 20:17

Hehe, den S5 is idd wel een leuke machien. Alleen totaal verkeerde keuze van het totaal pakket. Hij ziet er beetje klassiek uit vond ik. Maja het blijft wel een beest natuurlijk
Was idd leuk eens kennis te maken :) Nu weet ik tenminste wa ik mij moet voorstellen als Greg praat over zijn broer ;)
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 feb 2009, 20:20

heb jij een S5?

A5 rijdt goed he :D

Greg, hoe heb je die JCW uitlaat gemonteerd? zagen en lassen of met klemmen? vroeg me dat af :oops:
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 20:27

@William Blake Neenee, nen maat van mij heeft een S5, ikzelf ben 25jaar kzou de lotto gewonnen moeten hebben tegen da ik da kan betalen :) heb et prijskaartje gezien amai :s Ma kmoe wel zeggen, gaat wel stevig vooruit ;)
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2009, 20:28

William Blake schreef:heb jij een S5?

A5 rijdt goed he :D

Greg, hoe heb je die JCW uitlaat gemonteerd? zagen en lassen of met klemmen? vroeg me dat af :oops:
Zou ook kunnen... maar hier hebben we de hele uitlaatlijn vervangen... vermits de middendemper ook verschillend is en alle beetjes helpen dan voor een mooiere sound e. We hebben wel gemerkt dat het niet haalbaar is om hem 'perfect' te hangen, maargoed, de sound mag er wel zijn :-) ben benieuwd of het na het inrijden wat vergelijkbaar is met de JCW! :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Justijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 feb 2009, 20:29

welke wagen heb je dan voor deze gehad?
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2009, 20:30

Memphiss schreef:@William Blake Neenee, nen maat van mij heeft een S5, ikzelf ben 25jaar kzou de lotto gewonnen moeten hebben tegen da ik da kan betalen :) heb et prijskaartje gezien amai :s Ma kmoe wel zeggen, gaat wel stevig vooruit ;)
mja de kerel die daarmee rijdt is toch ook jonger als ik denk ik e? :s
vandaar stond ik wel versteld van zijn 'slechte' smaak... :oops:
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Justijn
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 feb 2009, 20:30

is het de JCW uitlaat van de 192 pk, 211 pk versie? of is het die van de challenge?
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 20:35

Normaal gezien is het deze van de 211 pk versie... Zelfde als deze van op de JCW dus :)
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 feb 2009, 20:39

Mini heeft voor de R56 volgende uitlaten
- stock Cooper S
- Stage I JCW
- factory JCW
- Challenge Mini (= factory JCW maar minder geisoleerd)

Greg, waarom laat je die middendemper er niet uit? Bang voor resonantie in de kabine (heet dat ook een resonator)

Ik begrijp niet goed dat je hem niet kan mooi hangen? Bij de JCW hangt die ook nogal laag.. geen mogelijkheid om die hangers in de korten?

Memphiss: S5 gaat goed vooruit idd, maar ik vind het geen bom. Echt een GT. Hoe was 'ie qua looks? (Greg is er blijkbaar niet zo'n fan van.. :D)
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 20:52

@Justijn Mijn vorige auto's waren, gewone auto's hoor. Seat Ibiza, opel corsa, Rover 200 da ist zo een beetje ;)

@Greg Die kerel is denk ik evenoud als u , denk van 1980. Ma idd voor een jonge gast vind ik het ook nie echt een goeie keuze :) zijn leukere opties vr jonge mensen als ons eh ;)
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 feb 2009, 20:53

William Blake schreef:Mini heeft voor de R56 volgende uitlaten
- stock Cooper S
- Stage I JCW
- factory JCW
- Challenge Mini (= factory JCW maar minder geisoleerd)

Greg, waarom laat je die middendemper er niet uit? Bang voor resonantie in de kabine (heet dat ook een resonator)

Ik begrijp niet goed dat je hem niet kan mooi hangen? Bij de JCW hangt die ook nogal laag.. geen mogelijkheid om die hangers in de korten?

Memphiss: S5 gaat goed vooruit idd, maar ik vind het geen bom. Echt een GT. Hoe was 'ie qua looks? (Greg is er blijkbaar niet zo'n fan van.. :D)
Goh weglaten kan ook, maar dan moet je iets in de plaats hangen ook... en daar gaat de keuring zeker moeilijk over doen... hier kan je nog wijsmaken dat het standaard is gezien de logos op de dempers :wink:
Hoewel ik zelf wel benieuwd ben wat het geeft zonder de middendemper... :mrgreen:
Geloof mij, valt niet perfect te hangen tenzij je idd gaat flut* met die hangers, wat eigelijk niet de bedoeling is, maarja, lassen en inkorten kan altijd natuurlijk... kost alleen weer tijd (en geld voor de klant)...
Ik vind het persoonlijk niet storen hoe hij hangt... hij mag ook gezien worden gezien het geen echte 'opzet-sierstukken' zijn...
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 feb 2009, 20:59

neen idd, JCW uitlaat ziet er beestig lekker uit.

en 't is meer dan luid genoeg, voor sommigen zelfs te luid.

die resonator eruit en vervangen door rechte pijp gaat alleen resonantie (gedreun) veroorzaken denk ik.

ik wil ook JCW uitlaat :D (al ben ik zeer content vd standaard uitlaat, echt 10 keer beter dan de standaard uitlaat die ze op een R56 steken)
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 21:14

Ja heb vooral voor deze uitlaat gekozen omdat ik door de keuring wil raken ookal is het maar binnen 4 jr en vin het geluid meer dan voldoende :) en de plofjes zijn er ook dus perfect voor mij
Memphiss
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 feb 2009, 21:46

@William Blake Eigenlijk was die S5 gewoon volledig zwart inclusief spiegels, met normale ramen, niet geblindeerd ofzo en de gewoonlijke S velgen. Wit lederen interieur en alle opties :)

Terug naar “Show your ride”