Hoe laat mot je vrijdag bij de RDW zijn of ga je naar het " open spreekuur " ??
Als het 's middags is kom ik FF kijkuh !
Ries zijn 2e MINI Cooper (all MB) - audio upgrade p15
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Succes morgen met de ride en ik hoop dat het invoeren ook lekker soepel gaat. Ben wel benieuwd hoor, zo te lezen mooie volle bak.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Hij maakt het wel spannend hoor...
En wachten is nu net een van mijn sterkste eigenschappen... NOT!!!
Dus, pica's please.
En wachten is nu net een van mijn sterkste eigenschappen... NOT!!!
Dus, pica's please.

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou hij staat op de oprit hoor. Maar is al best donker en dan valt ie niet op met zijn schutkleur. Ritje heen en weer ging prima.
Maar ik heb nog snel een foto gemaakt toen ie op de afdeling voor aflevering klaar stond.
Het is die zwarte

De dealer waar ik hem heb gehaald is blijkbaar de enige in de wereld die alles van de BMW groep onder een dak heeft. Dus BMW, MINI, Alpina, Wiesmann, Rolls Royce en BMW motoren.
Nog even rondgekeken bij de nodige Wiesmann's, Rolls Royces ghost die weer een aantal nieuwe waren binnen gekomen. In het wit is toch wel
En juist was er nog een andere nieuwe ride binnen gekomen: Witte Ferrari scuderia 16M
En dan staat dat tussen twee RR dropheads, 2 RR phantoms en een stuk of 6 ghosts.
Leuk om te zien maar het ging er om dat ik toch enorm tevreden ben met mijn nieuwe MINI!!!
Nu morgen vroeg Bea gaan sponseren en wachten op de gele platen!
Maar ik heb nog snel een foto gemaakt toen ie op de afdeling voor aflevering klaar stond.
Het is die zwarte

De dealer waar ik hem heb gehaald is blijkbaar de enige in de wereld die alles van de BMW groep onder een dak heeft. Dus BMW, MINI, Alpina, Wiesmann, Rolls Royce en BMW motoren.
Nog even rondgekeken bij de nodige Wiesmann's, Rolls Royces ghost die weer een aantal nieuwe waren binnen gekomen. In het wit is toch wel

En dan staat dat tussen twee RR dropheads, 2 RR phantoms en een stuk of 6 ghosts.
Leuk om te zien maar het ging er om dat ik toch enorm tevreden ben met mijn nieuwe MINI!!!
Nu morgen vroeg Bea gaan sponseren en wachten op de gele platen!
- GreyCooperS
- Forum Junky