ik blijf het eeen geweldig idee vinden!
echt vet!!
succes met aftellen!
daarna lekker scheure in die dikke dikke vette MINI met die super mooie kleuren combi!
de plannen voor de onthulling zijn iets aangepast...
aangezien me broer op zondag moest hockeyen hebben we toch maar besloten het kado zaterdag te geven... we moeten dan alleen me moeder voor een paar uurtjes het huis uit zien te lokken...
haha ja ik denk ook wel dat me moeder het een geslaagd kado gaat vinden...
ik betrapte me er net trouwens op dat ik elke keer als ik voorbij van Poelgeest rijd, ga zitten kijken of onze mini er al staat...
lijkt me een leuk idee om dan een keer een meet te organiseren. al zal ik dan wel me pa mee moeten kunnen slepen, aangezien ik niet verwacht hem in het begin zomaar mee te krijgen...
zoo.. het moment begint nu toch steeds dichterbij te komen...
het hopen is nu nog op mooi weer, anders moet ik wat creatiefs bedenken... want met regen ga ik niet op het garage dak liggen om te filmen
en het zou natuurlijk wel zo leuk zijn als we meteen ff het dakje open kunnen gooien zaterdag
me moeder is dus vanochtend met me tante en oma gaan shoppen in het dorp, we hebben hun bij het complot moeten betrekken om haar uit het huis te krijgen. het duurde allemaal helaas iets langer als gepland, dus onze zenuwen werden nog even op de proef gesteld. maar uiteindelijk is het dan goed gekomen....
het verhaal van haar reactie doe ik een andere keer wel, ik ga zo weer snel verder met rondjes rijden...
zo, en nu nog even de rest van de foto's!! filmpje zal wat langer duren, aangezien ik die even netjes wil bewerken etc...
fotooo's
even dakje proberen, want binnen was het droog
binnen is ie ook mooi
doop in de regen
netjes ingepakt
de reactie van me moeder, dat ze aan kwamen rijden zag ze niet direct de auto van me vader staan, die normaal altijd op die plek staat.... pas toen ze 2 keer keek zag ze een pakketje staan...
en verder, ze had vorige week laten weten dat ze voor moederdag wel een mandje wou voor aan haar fiets, dat is wat makkelijker voor de boodschappen... oke, het is dan welliswaar geen fietsmand geworden, maar dit is ook bestemd voor de boodschappen...
en tijdens het uitpakken van het kadotje, oohhh godd....
en toen ' oohhhh een bruin dakje!!!! ook dat nog!!!!