Wat is qua motor de bedoeling?
Rotrex + toebehoren, RMW kop, RMW luchtfilter, RMW gasklep, RMW oiliepomp en carter, RMW TM IC?
My 53
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb reeds een blok hier waaraan ik wil werken,blok cleanen,boren + honen.
Nieuwe oliepomp,bearings,cilinders,crankbouten,kopbouten,oliepomp etc you know the deal..
Rmw kop opfrissen + cat cam nok
En 1320 ecu of Vipec
Ik wil geen supervermogen alleen fun,en een goed opgezet onderstel.Heel belangrijk vind ik het onderstel,veel mensen willen alleen maar vermogen maar zitten met een flut* en dan ben je NIKS met veel vermogen.
Dus een lekker fresh motortje en een goede setup voor de ophanging is het doel.
Hahahah,ik weet waar je naartoe wil Davy maar nee,blijf voorlopig met de M45 rijden. Misschien Sprintex in de toekomst..Daveke schreef:Wat is qua motor de bedoeling?
Rotrex + toebehoren, RMW kop, RMW luchtfilter, RMW gasklep, RMW oiliepomp en carter, RMW TM IC?
Ik heb reeds een blok hier waaraan ik wil werken,blok cleanen,boren + honen.
Nieuwe oliepomp,bearings,cilinders,crankbouten,kopbouten,oliepomp etc you know the deal..
Rmw kop opfrissen + cat cam nok
En 1320 ecu of Vipec
Ik wil geen supervermogen alleen fun,en een goed opgezet onderstel.Heel belangrijk vind ik het onderstel,veel mensen willen alleen maar vermogen maar zitten met een flut* en dan ben je NIKS met veel vermogen.
Dus een lekker fresh motortje en een goede setup voor de ophanging is het doel.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
16X7J ET35
Yoko's op bbs forged wheels.Daveke schreef:Wat zijn dat voor wielen, die oranje, R888's niet?
16X7J ET35
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Nitrac zoals Davy zegt,zijn met koude behandelt dus kunnen beter de warmte aan zonder te vervormen.GeoBem007 schreef:Welke schijven heb je er vanvoor op?
Onze sponsors