Roy's new ride BMW 118i F21
- paddo
- Be Mini
Bericht
Kan ik goed zijn, heb in Enschede nog geen andere white silver gezien. Zag deze week in Oldenzaal al wel een white silver, wel meer basis (standaard velgjes, etc etc) en dat scheelt een stuk qua uitstraling
Zie zelf natuurlijk regelmatig Mini's rijden, maar ja wie is wie . .? Wordt/werd er niet door Minirijders onderling gezwaaid . . .??

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lees nu net je topic nog eens door en zie dat je uit de buurt komt

haha toevallig, ja vele MINI-rijders uit de buurt zwaaien niet.... helaas, heb het een hele tijd stug volgehouden...., naar sommigen zwaai ik soms wel, als ik je (bewust) tegenkom, zal ik zwaaien

haha toevallig, ja vele MINI-rijders uit de buurt zwaaien niet.... helaas, heb het een hele tijd stug volgehouden...., naar sommigen zwaai ik soms wel, als ik je (bewust) tegenkom, zal ik zwaaien

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie set hoor Roy!!! 

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- paddo
- Be Mini
Bericht
Thanks! Vindt dit type ook erg mooi, collega heeft ze ook maar dan in 17 inch (origineel), dat is helemaal stoer, maar een wintermaat mag/moet toch wat kleiner zijn.
De zomervelgen staan in de berging op de velgenboom, die worden binnenkort schoongemaakt waarna ze met velgenwax worden behandeld
By the way; dit is sinds jaren dat ik m'n auto weer eens met de hand heb gewassen, volgens mij draai ik door 
De zomervelgen staan in de berging op de velgenboom, die worden binnenkort schoongemaakt waarna ze met velgenwax worden behandeld

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Laat het nu maar sneeuwen en vriezen! En ik vind deze als wintervelgen ook niet mis hoor!
Misschien komt dat omdat hij niet zo groot is? ;-)
Ik vind jouw zomervelgen echt prachtig... Hmmmmpaddo schreef:Thanks! Vindt dit type ook erg mooi, collega heeft ze ook maar dan in 17 inch (origineel), dat is helemaal stoer, maar een wintermaat mag/moet toch wat kleiner zijn.
De zomervelgen staan in de berging op de velgenboom, die worden binnenkort schoongemaakt waarna ze met velgenwax worden behandeld![]()
By the way; dit is sinds jaren dat ik m'n auto weer eens met de hand heb gewassen, volgens mij draai ik door

Laat het nu maar sneeuwen en vriezen! En ik vind deze als wintervelgen ook niet mis hoor!
Misschien komt dat omdat hij niet zo groot is? ;-)
York - Power :: De Rode Raket

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

En ga anders maar eens met speedy praten
die kan je vertellen wat doorslaan is...
Valt wel mee hoor... bij ons thuis is er al in geen 8 jaar meer een auto door de wasstraat gegaan... en ze zijn toch vrijwel elke week weer netjes schoonpaddo schreef: By the way; dit is sinds jaren dat ik m'n auto weer eens met de hand heb gewassen, volgens mij draai ik door

En ga anders maar eens met speedy praten

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
He paddo, mooie Mini. Zeer geslaagde combi. De Xenon's met dat zwart en die nieuwe velgen zien er strak uit. (die voor de winter ook hoor!)
Van de 3 mini's die ik heb gehad, had ik bij 2 de eerste week ook meteen een steentje in mijn ruit. Bij jou jammerlijk meteen een nieuw raam..... zie het maar als een zegen (dit hoort bij de Mini)
Veel plezier!
Van de 3 mini's die ik heb gehad, had ik bij 2 de eerste week ook meteen een steentje in mijn ruit. Bij jou jammerlijk meteen een nieuw raam..... zie het maar als een zegen (dit hoort bij de Mini)
Veel plezier!
The Member Formely Known As KSTJA0

Onze sponsors