Heppie al een newminiclub sticker ?.

Tot de volgende keer op de a9

Ja gaan zeker dik staan ja. Kan niet wachten als die er op zit...Shag schreef:lekkere set zeg!! prima prijs ook!![]()
Gaat zeker dik staan.. en komt er zeker bij mij ook nog eens op, na vandaag ben ik 101% om!!
Ja kloptGreyCooperS schreef:...hier had ook nog op geboden...was een Johnny works pakket toch?
![]()
Mooie set voor mooie prijs!
Bedankt voor de tip heb meteen een PM gestuurd. Hoe zit dat trouwens met de wielkast randen van deze set deze zijn niet kunstof zwart. Moet dat op een speciale manier gespoten worden die randen?Daveke schreef:Heggeschaar; PM Adriaan effe! Die heeft nog een S-uitlaat liggen geloof ik!
Geen punt hoor, dit is ook veel dikker!heggeschaar schreef:Ja gaan zeker dik staan ja. Kan niet wachten als die er op zit...Shag schreef:lekkere set zeg!! prima prijs ook!![]()
Gaat zeker dik staan.. en komt er zeker bij mij ook nog eens op, na vandaag ben ik 101% om!!
Ja kloptGreyCooperS schreef:...hier had ook nog op geboden...was een Johnny works pakket toch?
![]()
Mooie set voor mooie prijs!. Had meteen gebeld en €550 geboden en meteen opgehaald (voordat die spijt kreeg). Hij had de set gekocht voor de Mini van zijn vrouw. Maar deze kreeg een andere auto dus had hij de set over. En de nieuwe eigenaar van de mini wou het pakket niet hebben (gratis)
![]()
Bedankt voor de tip heb meteen een PM gestuurd. Hoe zit dat trouwens met de wielkast randen van deze set deze zijn niet kunstof zwart. Moet dat op een speciale manier gespoten worden die randen?Daveke schreef:Heggeschaar; PM Adriaan effe! Die heeft nog een S-uitlaat liggen geloof ik!
Sorry voor annuleren van de Cooper S bumper... maar kon dit aanbod niet laten liggen
Vind zwarte randen mooierFred schreef:Of gewoon alles in kleur spuiten en die wielbogen mee laten spuiten. Best wat werk aan om kunststof te spuiten, maar als het maar die vier stukken zijn die moeten behandeld worden, zal het wel niet zoveel meer kosten
Je hebt een PM.spenki schreef:Hoi:
Mooie set voor hele goede prijs.
Mocht je iemand zoeken ivm spuiten,montage e.d dan zou ik zeggen
neem ff kontakt op via 06-53-203013 of pm me even.
Ik kan je ook wel verder helpen met de montage van de S-uitlaat, klemmen die je nodig hebt en
ook met de aansluit dingetjes ivm de side markers.
Gr Roy