Mini

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 aug 2011, 21:32

Hej post eens ff nieuwe foto's, vandaag op de a9 zag het er een stuk mooier uit :wink:

Heppie al een newminiclub sticker ?. :roll:

Tot de volgende keer op de a9 8)
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 aug 2011, 22:05

Veel is die niet veranderd behalve de s spokes.

Binnenkort krijgt die wel een wit dak met een Cooper S spoiler.
Een ander voorbumper, achterbumper en dubbelen uitlaat.
:D .

Had trouwens de auto zaterdag gewassen maar dat was niet meer te zien (dankzij Tata Steel).

En nee heb nog geen sticker. :oops:

Tot de volgende keer op de A9 of A22
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 aug 2011, 23:18

yes know all about Tata Steel, werk je daar ook dan?
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

17 sep 2011, 18:40

Vandaag op marktplaats voor €550,- een nieuw Aero pakket gekocht. Overal staat er USA op pas dat gewoon om mijn Mini ?
Moet alleen een cooper S uitlaat hebben :roll:

Afbeelding
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 sep 2011, 18:45

Cooper s uitlaat + montage spulletjes en spuiten natuurlijk ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 sep 2011, 20:25

lekkere set zeg!! prima prijs ook! :shock:

Gaat zeker dik staan.. en komt er zeker bij mij ook nog eens op, na vandaag ben ik 101% om!! :lol:
GreyCooperS
Forum Junky

17 sep 2011, 20:47

:lol: ...hier had ook nog op geboden...was een Johnny works pakket toch? :mrgreen:

Mooie set voor mooie prijs!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 sep 2011, 21:13

Heggeschaar; PM Adriaan effe! Die heeft nog een S-uitlaat liggen geloof ik!
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

17 sep 2011, 21:39

Shag schreef:lekkere set zeg!! prima prijs ook! :shock:

Gaat zeker dik staan.. en komt er zeker bij mij ook nog eens op, na vandaag ben ik 101% om!! :lol:
Ja gaan zeker dik staan ja. Kan niet wachten als die er op zit...
GreyCooperS schreef::lol: ...hier had ook nog op geboden...was een Johnny works pakket toch? :mrgreen:

Ja klopt :lol: . Had meteen gebeld en €550 geboden en meteen opgehaald (voordat die spijt kreeg). Hij had de set gekocht voor de Mini van zijn vrouw. Maar deze kreeg een andere auto dus had hij de set over. En de nieuwe eigenaar van de mini wou het pakket niet hebben (gratis) :s
Daveke schreef:Heggeschaar; PM Adriaan effe! Die heeft nog een S-uitlaat liggen geloof ik!
Bedankt voor de tip heb meteen een PM gestuurd. Hoe zit dat trouwens met de wielkast randen van deze set deze zijn niet kunstof zwart. Moet dat op een speciale manier gespoten worden die randen?

Sorry voor annuleren van de Cooper S bumper... maar kon dit aanbod niet laten liggen :D
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 sep 2011, 22:21

heggeschaar schreef:
Shag schreef:lekkere set zeg!! prima prijs ook! :shock:

Ja gaan zeker dik staan ja. Kan niet wachten als die er op zit...
GreyCooperS schreef::lol: ...hier had ook nog op geboden...was een Johnny works pakket toch? :mrgreen:

Ja klopt :lol: . Had meteen gebeld en €550 geboden en meteen opgehaald (voordat die spijt kreeg). Hij had de set gekocht voor de Mini van zijn vrouw. Maar deze kreeg een andere auto dus had hij de set over. En de nieuwe eigenaar van de mini wou het pakket niet hebben (gratis) :s
Daveke schreef:Heggeschaar; PM Adriaan effe! Die heeft nog een S-uitlaat liggen geloof ik!
Bedankt voor de tip heb meteen een PM gestuurd. Hoe zit dat trouwens met de wielkast randen van deze set deze zijn niet kunstof zwart. Moet dat op een speciale manier gespoten worden die randen?

Sorry voor annuleren van de Cooper S bumper... maar kon dit aanbod niet laten liggen :D
Geen punt hoor, dit is ook veel dikker!

Je moet vragen of ze de randen doen met structuurverf/bumperverf, zelfde kleur als het plastic op je auto. Dan komt het helemaal goed ;)
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2011, 00:13

Lekker ook, en een top prijs :D
R53 MCS HB / Pepper White
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 sep 2011, 11:02

Of gewoon alles in kleur spuiten en die wielbogen mee laten spuiten :wink:. Best wat werk aan om kunststof te spuiten, maar als het maar die vier stukken zijn die moeten behandeld worden, zal het wel niet zoveel meer kosten :wink:
spenki
Sponsor
Contacteer:

18 sep 2011, 11:12

Hoi:

Mooie set voor hele goede prijs.
Mocht je iemand zoeken ivm spuiten,montage e.d dan zou ik zeggen
neem ff kontakt op via 06-53-203013 of pm me even.
Ik kan je ook wel verder helpen met de montage van de S-uitlaat, klemmen die je nodig hebt en
ook met de aansluit dingetjes ivm de side markers.

Gr Roy
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 sep 2011, 11:23

Fred schreef:Of gewoon alles in kleur spuiten en die wielbogen mee laten spuiten :wink:. Best wat werk aan om kunststof te spuiten, maar als het maar die vier stukken zijn die moeten behandeld worden, zal het wel niet zoveel meer kosten :wink:
Vind zwarte randen mooier :P Maar ben wel bang dat ik kleur verschil krijg met de andere randen (verweerd).
spenki schreef:Hoi:

Mooie set voor hele goede prijs.
Mocht je iemand zoeken ivm spuiten,montage e.d dan zou ik zeggen
neem ff kontakt op via 06-53-203013 of pm me even.
Ik kan je ook wel verder helpen met de montage van de S-uitlaat, klemmen die je nodig hebt en
ook met de aansluit dingetjes ivm de side markers.

Gr Roy
Je hebt een PM.

Adriaan had inderdaad nog een S uitlaat. Ik moet vrijdag naar Den Haag (beek). De mini krijgt daar zijn grote beurt + Chiptuning en rollenbank. Hopelijk kan ik hem dan meteen bij hem ophalen.
heggeschaar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 sep 2011, 20:29

Vandaag tijdens het inparkeren hoorde ik een kraak bij het omgooien van het stuur naar links.

Meteen even gekeken waar de kraak vandaan kwam. Toen ik de kap open had hoorde ik tijdens het naar links sturen een kraak\tik bij de linker veerschotel (lager ?).

Kan dit kwaad ?

Terug naar “Show your ride”