Laatste mod is een carkit, wat een drama dashboard om uit elkaar te krijgen, snap niet hoe je zo'n constructie kan verzinnen

Gen 1 is inderdaad erg simpel in vergelijking met dit.franklyn85 schreef:haha gen 1 is een stuk makkelijker net een bouwpakket....
oe lucky you wel alles gelukt werkt naar behoren.........Ralph-cooper schreef:Gen 1 is inderdaad erg simpel in vergelijking met dit.franklyn85 schreef:haha gen 1 is een stuk makkelijker net een bouwpakket....
Dit was een soort IKEA bouwpakket, gelukkig geen schroefjes over gehouden
scherpShag schreef:ooh dan is het dus zeker GEEN ikea bouwpakket!Ralph-cooper schreef: Dit was een soort IKEA bouwpakket, gelukkig geen schroefjes over gehouden![]()
Shag schreef:ooh dan is het dus zeker GEEN ikea bouwpakket!Ralph-cooper schreef: Dit was een soort IKEA bouwpakket, gelukkig geen schroefjes over gehouden![]()
Thx kerel, is dit niks voor jou gp?franklyn85 schreef:OE jaloers mooooooi man strak........
jawel maar ik had met klaas gesproken over het feit dat M7 van die versteviging heeft aan de montage kanten i.v.m het indeuken van het veerhuis zeg maar ik heb dat al aan 1 kant nou moet het gedemonteerd worden moet het rechtgeslagen worden en dan die veerpoot erop met verstevigingsplaat dus ik ga voor M7.............Ralph-cooper schreef:Thx kerel, is dit niks voor jou gp?franklyn85 schreef:OE jaloers mooooooi man strak........
Onze sponsors