bart R53 18" TSW Pace page 5
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dikke vette bumpert hoor
Jammer van dat reclamebord dat je er op geschroefd hebt ..
Maar dikke front zo !!!

Jammer van dat reclamebord dat je er op geschroefd hebt ..
Maar dikke front zo !!!

- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan zijn het denk ik geen originele JCW spiegelkappen? Volgens mij zijn er ook carbonlook kappen op de markt die je met een plakstrip over je huidige kappen plakt. Misschien dat je die hebt?
Normaal zitten er inderdaad clipjes aan de binnenkant van de spiegelkappen waarmee je ze vastklikt op de spiegel.
Normaal zitten er inderdaad clipjes aan de binnenkant van de spiegelkappen waarmee je ze vastklikt op de spiegel.

- bartacuss
- Enthousiast
Bericht
heb een mailtje gestuurd naar het bedrijf waar ik ze vandaan heb en zijn idd carbonlook kappen, die je met een plakstrip over je oude spiegelkappen heen moet plakken...
heb net even gekeken hoe het stond en het sluit wel naadloos aan, dus denk dat ik het gewoon met dubbelzijdig tape vastmaak, zodat ik het er altijd nog vanaf kan halen!!
heb net even gekeken hoe het stond en het sluit wel naadloos aan, dus denk dat ik het gewoon met dubbelzijdig tape vastmaak, zodat ik het er altijd nog vanaf kan halen!!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- bartacuss
- Enthousiast
Bericht
al een aantal weken geleden eibach verlagingsveren laten monteren, maar nooit tijd gehad om er een mooi plaatje van te schieten....
bij deze van men net gewassen mini
met eibach veren -3 cm!
staat echt een stuk beter en rijd heerlijk, vooral in de bocht merk je verschil!

bij deze van men net gewassen mini

staat echt een stuk beter en rijd heerlijk, vooral in de bocht merk je verschil!

Onze sponsors