Ossie's DS R56 S Chili, update @ pag.39

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ossie
The Calendar Guy

15 feb 2011, 17:52

Handtekening is gezet! :D

De Cooper S wordt binnen 2 weken rij klaar gemaakt. De datum is nog niet bekend omdat mijn huidige Cooper bij deze dealer ook wordt ontdaan van de KW's en op zijn standaard (wel -3cm) poten wordt teruggezet.
En beiden Mini's moeten daarvoor ingepland worden.
Ook wordt een iPod-interface ingebouwd en krijgt de S nieuwe kentekenplaten met oplegletters.
Aankomende weekend de Cooper strippen van de nodige stickers, het uitbouwen van de shiftlight-indicator, midden armsteun en navi-houder.
Toch wel sneu om dit te doen, want daar zitten toch de nodige uurtjes in.
Maar dit gevoel zal zeker snel goed gemaakt worden bij de aflevering.
Ik hoorde dat dat al een feestje op zich zal zijn, er wordt ruim een uur voor uitgetrokken. :P
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 17:54

Cool! Dan heb ik definitief een modkadootje voor je liggen, dus nog even niks kopen. :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

15 feb 2011, 17:56

Hahaha...je maakt me wel nieuwsgierig man. :lol:
Afbeelding
jbcola
Brugse zot

15 feb 2011, 18:35

Proficiat Oscar!!

Ben benieuwd wat je van deze maakt 8)
Ossie
The Calendar Guy

15 feb 2011, 18:35

Ik ben opzoek naar deze midden armsteun. Niet die doos op een beugel, maar de luxe uitvoering met schuiflade.

Op MP zie eentje tk staan, maar dan heb ik nog het een en ander nodig.

Alleen is het me niet duidelijk wat ik nog meer aan onderdelen nodig heb. Heeft iemand enig idee?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 18:41

Nee geen idee wat je nodig hebt, maar weet je zeker dat je die met schuifla wilt? Wij hebben 'm ook op de Clubman en het is natuurlijk een lekker ding om je arm op te leggen, maar wat vooral heel irritant is, is dat je 'm ook steeds openduwt met je elleboog. Mij irriteert het mateloos....

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 feb 2011, 18:44

+1 Mijn vrouw heeft de klep er al 2 keer afgekregen toen ze de kinderen uit de auto pakte.

Ik vind het ontwerp echt mateloos slecht, daar hadden ze beter over na moeten denken..
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 18:51

bij ons ook al een paar keer die klep eraf. Afgelopen zaterdag ook door Mats nog een keer. je klikt em d'er zo weer in, maar het blijft een slecht ontwerp.

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

15 feb 2011, 18:55

Hmm.... food for thought.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 18:56

Kom maar een keer kijken in onze Clubman :wink:

Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 18:59

ben het met rob eens heb er zaterdag even naar gekeken zo een armsteun tis niet echt build to resist
burn rubber not your soul

Afbeelding
Ossie
The Calendar Guy

15 feb 2011, 19:00

mushrop schreef:Kom maar een keer kijken in onze Clubman :wink:
Ga ik zeker doen, even uitproberen.
Jammer dat dit de enige steun is die in het design past van het interieur. Desnoods vast lijmen... :)
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 19:00

heb deze zelf recent gemonteerd... bevalt tot nu toe prima, schuift zelfs best stroef open in het begin? kan nieuwigheid zijn natuurlijk.. kan dus niet een heel objectief oordeel vellen :lol:
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 19:04

Eerlijk herken ik het probleem met name in de zomer dat je huid van je onderarm ertussen blijft zitten ... raar en nogal pijnlijk. De klep eraf is nog niet gebeurd maar wij hebben geen kleine kinderen.

En toch zou ik niet zonder willen ... best handy en comfortabel plus het kleedt mooi af.

Hoe het ding vast zit geen idee ... was laatst niet iemand die zo eentje erin geschroefd had met de klusdag?
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2011, 19:05

Shag schreef:heb deze zelf recent gemonteerd... bevalt tot nu toe prima, schuift zelfs best stroef open in het begin? kan nieuwigheid zijn natuurlijk.. kan dus niet een heel objectief oordeel vellen :lol:
Ik stamp de duvel op z'n staart :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”