R53 van Sander, verkocht..:(
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat laatste, je leest het verkeerd.
Ik had geinformeerd bij het WBF en bij mijn eigen verzekering. Alles afgewogen en gebruikt gemaakt van mijn eigen verzekering (op hun eigen advies). Via WBF duurt het lang, veel rompslomp en volgens het WBF had ik de auto niet mogen verplaatsen.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ikke snap doe!
mushrop schreef:dat laatste, je leest het verkeerd.Ik had geinformeerd bij het WBF en bij mijn eigen verzekering. Alles afgewogen en gebruikt gemaakt van mijn eigen verzekering (op hun eigen advies). Via WBF duurt het lang, veel rompslomp en volgens het WBF had ik de auto niet mogen verplaatsen.
Nou ikke snap doe!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is weer zonde.
Met het waarborg fonds heb je een getuige nodig die verklaart dat de auto zonder schade is weg gezet en bij terugkomst de schade op dezelfde plek constateert. Tijdens het ongeval heb je geen getuigen nodig. Dat is ook niet logisch want als je een getuige tijdens het ongeval had dan kun je ook een kenteken hebben en de schade op de veroorzaker verhalen.
Je kan gerust met de auto aangifte gaan doen bij de politie.
De rompslomp met het WBF valt mee en de moeite waard want dit is zo te zien niet met 250 Euro opgelost.
Met het waarborg fonds heb je een getuige nodig die verklaart dat de auto zonder schade is weg gezet en bij terugkomst de schade op dezelfde plek constateert. Tijdens het ongeval heb je geen getuigen nodig. Dat is ook niet logisch want als je een getuige tijdens het ongeval had dan kun je ook een kenteken hebben en de schade op de veroorzaker verhalen.
Je kan gerust met de auto aangifte gaan doen bij de politie.
De rompslomp met het WBF valt mee en de moeite waard want dit is zo te zien niet met 250 Euro opgelost.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ah, nou snap ik ook waarom ze zeggen dat je 'm niet mag verplaatsen. Bij mij zag ik bij thuiskomst pas dat ik schade had.
Anyway, je moet aan best een hoop voorwaarden voldoen en dan nog moet je (imo) lang wachten op afhandeling. In mijn geval ging het het snelste via de eigen verzekering en had ik een lager eigen risico.
Anyway, je moet aan best een hoop voorwaarden voldoen en dan nog moet je (imo) lang wachten op afhandeling. In mijn geval ging het het snelste via de eigen verzekering en had ik een lager eigen risico.
MINI Dubman '07 PureSilver

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
ik heb ook een elektricbleu,je mist alleen de zwarte stickers bij je mistlampen
:wink gr sam by the way dit gaat zowizo 1000 euro kosten als het geen 2 of 3 is heb er ervaring mee,flut* zooi
wat een naties zeg..sandderr53 schreef:Great...![]()
Terwijl de 'bevriende ride' Clio bij de schadeherstel onder handen is, omdat een onverlaat met een trekhaak (moeten ze sowieso verbieden...) mijn gehele voorbumper heeft getorpedeerd en vervolgens is doorgereden, tel ik mijn zegeningen dat de mini niet getroffen is. Belt mijn vriendin een kwartier later op dat een sociale autobestuurder zijn auto via onze mini heeft ingeparkeerd... en je raadt het al, geen briefje met excuses en telefoonnummer oid... 2x in 1 week!
Schade linksvoor, bumper en motorkap... ben benieuwd wat dit weer gaat kosten...
ik heb ook een elektricbleu,je mist alleen de zwarte stickers bij je mistlampen

Laatst gewijzigd door sam`spimpmini op 15 jul 2011, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Tx allemaal. Als ik de dader heb gevonden organiseer ik wel een meet 
Zelf werk ik bij de Rabo en heb een beetje kijk op de verzekeringen. Inmiddels hou ik mij al een jaar of 4 niet meer berzig met particulieren maar mijn polis en voorwaarden snap ik nog wel
Voordeel van Interpolis is dat je geen Eigen Risico hebt en één schade per jaar mag melden zonder teruggang in de schadevrije jaren. Het nadeel is dat je niet stijgt op de de ladder waardoor over 5 jaar gemeten de schade (aan extra premie) ongeveer 350 euro is.
Ben ook even langs het autoschadebedrijf geweest. Ze schatten de schade idd op zo'n 1500,-. Begin augustus kan ik hem brengen. Het nadeel is dat ze de motorkap een stukje spuiten en de rest in de blanke lak zetten, nadeel hiervan is dat je ook een laagje over de steenslag legt.. Als ik bijbetaal kunnen ze het eventueel gelijk meenemen maar dat kost ook nog wel wat.
Sowieso nog wel wat kosten en tijd aan de mini komende tijd. Nieuwe sleutel, raammotor, airco is lek (en dus leeg), Aero stickertjes achterbumper, wiellagers en de achterruitsproeier. Vervelende van deze dingen is dat het tijd/geld kost maar je niet echt zichtbaar resultaat van je inspanningen en geld hebt.

Zelf werk ik bij de Rabo en heb een beetje kijk op de verzekeringen. Inmiddels hou ik mij al een jaar of 4 niet meer berzig met particulieren maar mijn polis en voorwaarden snap ik nog wel

Voordeel van Interpolis is dat je geen Eigen Risico hebt en één schade per jaar mag melden zonder teruggang in de schadevrije jaren. Het nadeel is dat je niet stijgt op de de ladder waardoor over 5 jaar gemeten de schade (aan extra premie) ongeveer 350 euro is.
Ben ook even langs het autoschadebedrijf geweest. Ze schatten de schade idd op zo'n 1500,-. Begin augustus kan ik hem brengen. Het nadeel is dat ze de motorkap een stukje spuiten en de rest in de blanke lak zetten, nadeel hiervan is dat je ook een laagje over de steenslag legt.. Als ik bijbetaal kunnen ze het eventueel gelijk meenemen maar dat kost ook nog wel wat.
Sowieso nog wel wat kosten en tijd aan de mini komende tijd. Nieuwe sleutel, raammotor, airco is lek (en dus leeg), Aero stickertjes achterbumper, wiellagers en de achterruitsproeier. Vervelende van deze dingen is dat het tijd/geld kost maar je niet echt zichtbaar resultaat van je inspanningen en geld hebt.

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Sander, mooi k.T. Heeft Sabine destijds ook gehad. (2x) Eerste keer had iemand het gezien en een kentekennummer genoteerd. De beelden van de bewakingscamera van IKEA bevestigden dit verhaald toen die meneer zei dat we het eerst maar eens moesten bewijzen. De tweede keer een deur in haar deur. Deze laatste moeten we nog steeds laten repareren.
Ze moesten die gasten castreren en voor de rest van hun leven het rijbewijs innemen. Prutsers.
Ze moesten die gasten castreren en voor de rest van hun leven het rijbewijs innemen. Prutsers.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- sandderr53
- 4 op een rij!
Bericht
Wat een ellende.
Vandaag een ratel uit mijn blok die vergelijkbaar is met de voormalige ratels van daveke en sander_r53...
Drijfstang/krukaslagers...
echt balen, wat een pech in 1 week!!! ben er goed ziek van...
Via marktplaats een gozer uit strijen gevonden die voor €1250,- R53 blokjes verkoopt. Sam (uit Barendrecht, bekend op forum) kan hem evt plaatsen voor €450,-. Vriend van mij kan het ook maar wil eerst ff checken of hij een collega mee kan krijgen voor de klus. Als het goed is zou hij binnen 2 weken weer moeten rijden maar dit is natuurlijk echt goed klote!
Filmpje lukt niet helaas, ook mijn telefoon heeft het begeven...
Vandaag een ratel uit mijn blok die vergelijkbaar is met de voormalige ratels van daveke en sander_r53...
Drijfstang/krukaslagers...
echt balen, wat een pech in 1 week!!! ben er goed ziek van...
Via marktplaats een gozer uit strijen gevonden die voor €1250,- R53 blokjes verkoopt. Sam (uit Barendrecht, bekend op forum) kan hem evt plaatsen voor €450,-. Vriend van mij kan het ook maar wil eerst ff checken of hij een collega mee kan krijgen voor de klus. Als het goed is zou hij binnen 2 weken weer moeten rijden maar dit is natuurlijk echt goed klote!

Filmpje lukt niet helaas, ook mijn telefoon heeft het begeven...

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
damn man....
hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Wens je veel sterkte!!

hoe heeft dat kunnen gebeuren?
Wens je veel sterkte!!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors