Blij dat internetbankieren van de Rabobank het weer doet, anders is het toch lastig zo'n SEPA overboeking
Wat denken jullie trouwens, chromen spiegelkappen dumpen en zwarte erop icm met zwarte JCW grillomlijsting? Twijfel nog een beetje of ik voor all black (dus ook koplampen met zwart binnenwerk en ringen in kleur) zal gaan, of een beetje chroom zal laten zitten.
Zwarte spiegelkappen zou ik zeker doen, zwarte omlijsting vind ik ook wel en de rest klinkt ook goed . Al zou ik zelf nooit mijn koplampen veranderen...
Sja, die koplampen, nieuw (zoals nu op de Hampton) vind ik te duur en heb nog een beetje schrik om ze zelf open te maken . Dus dat moet allemaal nog even bezinken voor ik de oven aanzet om m'n lampen te bakken
koplampen is op zich goed te doen hoor maar naar verloop van tijd zie je toch dat het zelf gespoten is ik heb nu meerdere koplampen gezien op meetings en niet 1 was er echt strak dus lekker zo laten
staat ook wel lekker fris vind ik zelf .
Ik denk dat ik zwarte spiegelkappen net iets mooier vind dan chroom en ook een zwarte grille zal 'm erg stoer maken. Verder zou ik persoonlijk niet nog meer chroom weghalen, Hot Chocolate en chroom staat erg lekker (en maakt het inderdaad wat frisser dan alles zwart)! Dit vond ik bijv. een erg fraaie Clubman (van William Blake):
Ik moet me aansluiten bij ivo... Chroom en HC passen gewoon . Blackout zou ook cool zijn, maar HC is al een donkere kleur op zich, wordt ie helemaal donker.
Nog niet aan gedacht om mayfair spiegelkappen te plaatsen?