x2 mooi bewerkt ook!Sven schreef:Prachtige plaatjes Martijn!
Veel plezier met deze mooie MINI!
Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks! Er zullen nog wel vaker foto's volgen, daar ik (o.a.) autofotograaf ben! 
Gisteravond even helemaal open getrokken, maar bij 190 op de teller was de koek toch wel op. Viel me een beetje tegen bij fabrieksopgave 200... Misschien moet ie nog een beetje schoonbranden.
Ik had het zelf ook niet verwacht, maar door op een vriendelijke manier ambtenaren achter hun broek aan te zitten heb ik het parkeervergunning-gezeur behoorlijk weten te bespoedigen. Met een beetje mazzel staat ie voor eind volgende week in de buurtstalling hier 2 straten verderop!

Gisteravond even helemaal open getrokken, maar bij 190 op de teller was de koek toch wel op. Viel me een beetje tegen bij fabrieksopgave 200... Misschien moet ie nog een beetje schoonbranden.

Ik had het zelf ook niet verwacht, maar door op een vriendelijke manier ambtenaren achter hun broek aan te zitten heb ik het parkeervergunning-gezeur behoorlijk weten te bespoedigen. Met een beetje mazzel staat ie voor eind volgende week in de buurtstalling hier 2 straten verderop!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Dat klinkt goed en leerzaam een professional, we kijken er naar uit.MartijnGizmo schreef:Thanks! Er zullen nog wel vaker foto's volgen, daar ik (o.a.) autofotograaf ben!

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, de eerste nuttige aanpassing gedaan: CravenSpeed TomTom-mount gecombineerd met een TomTom iPhone kit. Nu nog ff gewoon op de sigarettenaansteker aangesloten, kabeltjes om stroom af te tappen en voor een aux-input op de radio zijn nog onderweg vanuit Engeland. 

De remschijven vóór zijn aan vervanging toe, en dan de blokken ook maar meteen. Ik dacht zelf aan ATE Powerdisc met Ferodo DS2500. Ik ben een gematigd sportieve rijder, geen laatremmer en ik ben niet van plan om er trackdays mee te gaan rijden...

De remschijven vóór zijn aan vervanging toe, en dan de blokken ook maar meteen. Ik dacht zelf aan ATE Powerdisc met Ferodo DS2500. Ik ben een gematigd sportieve rijder, geen laatremmer en ik ben niet van plan om er trackdays mee te gaan rijden...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had al het vermoeden dat de auto wat lager staat dan standaard, en dat lijkt te kloppen. Toen ik even snel keek zag ik gewoon zwarte veren zitten, maar dat zijn bijv. die van H&R ook. Dus de afstand van spatbordrand tot de grond gemeten voor en achter en dat is rondom 63cm. Op Amerikaanse fora lees ik gemiddeld zo'n 26", wat op 66cm neerkomt. In dat geval is de mijne zo'n 3cm lager, wat gangbaar is voor een setje veren...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Kan lagerrrr
MartijnGizmo schreef:Hier overigens 2 fotootjes waarop de rijhoogte aardig te zien is:
Kan lagerrrr

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies, qua stugheid/comfort schijnt een setje verlagingsveren op een Mini weinig te schelen met een schroefset, die durf ik er nu dan ook wel onder te gooien... 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
veren zijn stijver en minder comfortabel dan een schroefset..kijk maar eens naar de pics in mn topic...
Toen ik m kocht stond die op oem sportplus onderstel...echt knetterhard.
Nu Eibach schroefset op -5 en dat is echt een stuk beter te doen...alleen af en toe wat zachter over een drempel
Toen ik m kocht stond die op oem sportplus onderstel...echt knetterhard.
Nu Eibach schroefset op -5 en dat is echt een stuk beter te doen...alleen af en toe wat zachter over een drempel

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah, nu zie ik welke Mini van jou is, die staat idd erg lekker op z'n poten! (sowieso een exemplaar dat precies aan mijn smaak voldoet
)

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag even de antenne vervangen door een exemplaar dat voor wat minder RC-auto-verhoudingen zorgt...
Maakt voor de FM-ontvangst geen verschil overigens:

Kabels om de lader voor de TomTom-iPhone-houder en een aux-aansluiting permanent achter het dashbord weg te werken zijn ook binnen, dit weekend ff erin knutselen. ATE PowerDiscs en Ferodo DS2500 voor de vooras zijn trouwens ook besteld.

Kabels om de lader voor de TomTom-iPhone-houder en een aux-aansluiting permanent achter het dashbord weg te werken zijn ook binnen, dit weekend ff erin knutselen. ATE PowerDiscs en Ferodo DS2500 voor de vooras zijn trouwens ook besteld.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Fred
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het scheelt in totaal 6mm aan zijwang, waarvan dus 3mm de wielkast minder vult...
De banden zaten er bij aankoop al onder, als ze aan vervanging toe zijn komt er gewoon weer 205/45-17 op. 

Onze sponsors