Floor-is' GP0064 [verkocht]
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Euhm ja, morgen dan, ik zit op de iPad de rest van de avond 
BTW: PlayMini cat-back en Cravenspeed CAI

BTW: PlayMini cat-back en Cravenspeed CAI

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou mijn videoskills worden er niet beter op vrees ik 
Het bewerken dan weer wel, maar ben verder eigenlijk niet tevreden..

Het bewerken dan weer wel, maar ben verder eigenlijk niet tevreden..
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik schijn het één en ander af te weten van het filmen van auto's, ik kan wel een keertje komen helpen? 

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt me tof! Het filmen vind ik met name zo shit omdat ik niet lekker weet te focussen, daarnaast mag de audio best ook een tandje beter trouwens.
Eigenlijk wil ik ook nog wel een filmpje maken van de EOS, die moet ik over een week of 5 alweer inleveren namelijk.. Die VW heeft me al ruim 31.000km rijplezier gegund en het is toch leuk om er iets van te bewaren
De Mini is toffer omdat ik zo veel mogelijk zelf probeer te doen, nog even los van het geluid en het rijplezier en het vermogen en de luxe en dat het de leukste auto is die ik ooit heb gehad
Final Cut X heb ik redelijk vlot door geloof ik, maar dat filmen wil gewoon niet lekker :/
Eigenlijk wil ik ook nog wel een filmpje maken van de EOS, die moet ik over een week of 5 alweer inleveren namelijk.. Die VW heeft me al ruim 31.000km rijplezier gegund en het is toch leuk om er iets van te bewaren

De Mini is toffer omdat ik zo veel mogelijk zelf probeer te doen, nog even los van het geluid en het rijplezier en het vermogen en de luxe en dat het de leukste auto is die ik ooit heb gehad

Final Cut X heb ik redelijk vlot door geloof ik, maar dat filmen wil gewoon niet lekker :/
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Focussen is idd pittig, ik heb het inmiddels goed onder de knie. Audio is idd ook een compleet nieuwe wereld als je van fotograferen komt (zoals ik ook)...
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dan van foto naar video, nog een enorme stap.
Het focussen heb ik net uitgevonden, ik zat nog op een instelling van Gerard. Op zich echt een supergoede instelling die hij had klaargezet voor me onder C1, maar daarin was de grid uitgezet, net als de AF. Dadelijk nog maar eens proberen
Eigenlijk twee stappen he: muziekfotografie -> auto is al een wereld van verschilMartijnGizmo schreef:Focussen is idd pittig, ik heb het inmiddels goed onder de knie. Audio is idd ook een compleet nieuwe wereld als je van fotograferen komt (zoals ik ook)...
En dan van foto naar video, nog een enorme stap.
Het focussen heb ik net uitgevonden, ik zat nog op een instelling van Gerard. Op zich echt een supergoede instelling die hij had klaargezet voor me onder C1, maar daarin was de grid uitgezet, net als de AF. Dadelijk nog maar eens proberen

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Allright, ik heb de achterlichtjes van een Coenmod voorzien. Hier een paar plaatjes van de iPhone:

Nu aan het uitzoeken hoe het ook weer zit met de Joey-mod, misschien dat ik die ook nog wel uit ga voeren. Ben erg bang voor de oven icm de lampen moet ik zeggen

Nu aan het uitzoeken hoe het ook weer zit met de Joey-mod, misschien dat ik die ook nog wel uit ga voeren. Ben erg bang voor de oven icm de lampen moet ik zeggen

Laatst gewijzigd door Floor-is op 20 aug 2011, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- maus105
- Bonkey
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dankje!
Ben nu met Joeymod bezig. De rechterlamp is al klaar, de linker moet nog. Heb uiteindelijk gekozen voor de oplossing met 'de oven'. 175 graden 4-5 minuten en dan komt het allemaal redelijk goed los
Hier wat iPhone pics (ja ik had de lampen schoon kunnen maken, had ik geen zin in
)

Deze heb ik dus nog niet gedaan:

Deze wel:

Vergelijk:

Nu ga ik aan de tweede beginnen, verwacht dat dat heel veel sneller gaat. De eerste heb ik bijna 4 uur over gedaan omdat ik bang was iets te slopen
Ben nu met Joeymod bezig. De rechterlamp is al klaar, de linker moet nog. Heb uiteindelijk gekozen voor de oplossing met 'de oven'. 175 graden 4-5 minuten en dan komt het allemaal redelijk goed los

Hier wat iPhone pics (ja ik had de lampen schoon kunnen maken, had ik geen zin in

Deze heb ik dus nog niet gedaan:

Deze wel:

Vergelijk:

Nu ga ik aan de tweede beginnen, verwacht dat dat heel veel sneller gaat. De eerste heb ik bijna 4 uur over gedaan omdat ik bang was iets te slopen

Onze sponsors