Wat is er gebeurd?
Sam kan complete motoren vervangen, maar da's niet echt een heel goedkope grap :S
-
- Liemen
- One wheel wonder
Bericht
Mini heeft er weer wat km's op zitten! Met dank aan Sam!
Nu weer verder waar ik mee bezig was..
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Mocht er iemand zijn die zijn cooper s achterbumper kwijt moet, denk dan ook even aan mij
Ik heb hier en daar al wat navraag gedaan, maar heb natuurlijk niet iedereen gehad.
Let me know en alvast bedankt!
Nu weer verder waar ik mee bezig was..

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Mocht er iemand zijn die zijn cooper s achterbumper kwijt moet, denk dan ook even aan mij

Ik heb hier en daar al wat navraag gedaan, maar heb natuurlijk niet iedereen gehad.
FirstMini
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Lijkt mij beter, pak ook een standaard S voorbumper en nieuwe ongespoten wielkastrandlijsten (lingo :-) en hij ziet er i.m.o. top uit!
Dus je gaat je achterbumper vervangen voor een "normale" cooper s bumper?Liemen schreef:Mini heeft er weer wat km's op zitten! Met dank aan Sam!
Nu weer verder waar ik mee bezig was..![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Mocht er iemand zijn die zijn cooper s achterbumper kwijt moet, denk dan ook even aan mij![]()
Lijkt mij beter, pak ook een standaard S voorbumper en nieuwe ongespoten wielkastrandlijsten (lingo :-) en hij ziet er i.m.o. top uit!
- Liemen
- One wheel wonder
Bericht
Was ook mijn idee! Just like yours, vandaar mijn vraag
Ollie schreef:Dus je gaat je achterbumper vervangen voor een "normale" cooper s bumper?Liemen schreef:Mini heeft er weer wat km's op zitten! Met dank aan Sam!
Nu weer verder waar ik mee bezig was..![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Mocht er iemand zijn die zijn cooper s achterbumper kwijt moet, denk dan ook even aan mij![]()
Was ook mijn idee! Just like yours, vandaar mijn vraag

FirstMini
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Fijn ook dat hij weer loopt! Uitlaat ziet er super uit, mooi project!
Pfief gelukkig haha, iedereen natuurlijk zijn eigen mening, maar met S-pakket (met zwarte spoiler haha) in deze spierwitte kleur lijkt het me super! Dan zie je ook de naden minder duidelijk aanwezig. Spiegels zwart laten (of zwart lakken) en klepgreep ook wit! Dat lijkt mij persoonlijk de mooiste combi!Liemen schreef:Was ook mijn idee! Just like yours, vandaar mijn vraag
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo, jullie hebben er wat tijd en moeite in moeten steken, maar mooi dat die t weer doet!
Hopen dat je er nu langer en meer plezier mee gaat hebben...
Hopen dat je er nu langer en meer plezier mee gaat hebben...

- Liemen
- One wheel wonder
Bericht
Hahaha het moet niet gekker worden.. Dat zijn dus gewoon precies mijn ideeën en ook vanwege de reden dat je de naden minder goed ziet! We gaan er iig hard aan werken!
@Grey, gelukkig zijn er genoeg goede mensen die mensen willen helpen!
Ollie schreef:Pfief gelukkig haha, iedereen natuurlijk zijn eigen mening, maar met S-pakket (met zwarte spoiler haha) in deze spierwitte kleur lijkt het me super! Dan zie je ook de naden minder duidelijk aanwezig. Spiegels zwart laten (of zwart lakken) en klepgreep ook wit! Dat lijkt mij persoonlijk de mooiste combi!Liemen schreef:Was ook mijn idee! Just like yours, vandaar mijn vraag
Hahaha het moet niet gekker worden.. Dat zijn dus gewoon precies mijn ideeën en ook vanwege de reden dat je de naden minder goed ziet! We gaan er iig hard aan werken!
@Grey, gelukkig zijn er genoeg goede mensen die mensen willen helpen!
FirstMini
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Liemen
- One wheel wonder
Bericht
Mijn buitentemperatuur sensor is verdwenen toen mijn motor is onderzocht. Klopt het dat de buitentemperatuur sensor bij mij ook hier zit:
http://new.minimania.com/web/Item/NME9607/InvDetail.cfm
Thanks!
http://new.minimania.com/web/Item/NME9607/InvDetail.cfm
Thanks!
FirstMini
Onze sponsors