Ik heb al even op het forum en op internet rondgezocht maar kan nog geen antwoord op mijn vraag vinden. Misschien dat iemand dit voor mij kan beantwoorden?
Ik wil voor de zekerheid mij bougies vervangen maar weet niet welke ik moet nemen:
De JCW-bougies of de Denso SKU IK22.
Het moeten in iedergeval 1 van deze 2 zijn ivm de tuning.
(Die ik graag eens wil laten controleren bij Beek op een BAR meet ivm de aanpassing die vorige eigenaren en nu ikzelf gedaan hebben)
De bougies zijn inmiddels vervangen! Het zijn toch de JCW bougies geworden. Auto lijkt iets beter te lopen! (Er zaten BOSCH 002 bougies in )
Ook heb ik ff een nieuwe antenne gehaald bij Peugeot. Staat toch een stuk mooier, zo'n korte antenne! En dat voor een paar euri!
Ook de laatste tijd bezig geweest met mijn Xenon verlichting. In november heb ik 6000k lampen laten plaatsen maar die knipperden regelmatig. Alles laten uittesten van bedrading tot ballast. Niets leek het knipperen te veroorzaken. Daarom vandaag maar even naar Scheperkamp in Gildehaus (D) gereden. Hij heeft even gekeken en zegt dat het knipperen komt omdat er immitatie lampen geplaatst zijn. Heb van hem dus nu een origineel setje Xenonlampen gekocht en nu moet het goed zijn! Ook dan maar ff de LED stadslichtjes weer vervangen voor gewone. Lijkt qua kleur meer op elkaar.
Kwam onderweg ook nog ff een mooi KODAK-plekkie tegen dus ff gestopt!
Als je voortaan weer bougies nodig hebt, laat je dan niet afzetten voor JCW bougies maar neem gewoon NGK BCR8ES - Dingen kosten amper 5 euro per stuk en functioneren net zo goed
@JunkieXL: Dat zou heel goed kunnen! Ik zal eens opletten! Mijn auto staat regelmatig op de kruising beukweg/troelstrastraat. Eindelijk een extra (actief) clublid in Hengelo naast anne12345.
@ Daveke: Ik zal er aan denken de volgende keer. Thanx voor de tip. Ik vondt 50 euri verschil tov de dealer al een aardig koopje