X-treme Mini
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
nah ok dat maar even doen dan :-)
Belangrijkste wat ik eerst ga doen is een olie koeler met termostaat plaatsen en een andere radiator.
Dan is ie gelijk wat voorbereid voor de hitte ontwikkeling die gaat komen
Belangrijkste wat ik eerst ga doen is een olie koeler met termostaat plaatsen en een andere radiator.
Dan is ie gelijk wat voorbereid voor de hitte ontwikkeling die gaat komen

"Burning tires into adrenaline!"
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zo kom net bij beek vandaan en ik heb weer wat bijzonders :-P
Ik heb dus een cooper chilli met een S blok erin maar ook nog steeds een gewone cooper ecu waar cooper S software op staat.
Morgen een andere ECU halen met EWS en sleutels dus dan kan ik de sleutel chip over zetten en weer terug naar beek :-)
Voor de rest alles prima met de mini gelukkig.
Sam ook nog bedankt voor het advies ;-)
Ik heb dus een cooper chilli met een S blok erin maar ook nog steeds een gewone cooper ecu waar cooper S software op staat.
Morgen een andere ECU halen met EWS en sleutels dus dan kan ik de sleutel chip over zetten en weer terug naar beek :-)
Voor de rest alles prima met de mini gelukkig.
Sam ook nog bedankt voor het advies ;-)
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
carbon luchtfiltertje binnen gekregen. en nog 2 pakketjes mis gelopen helaas dus die ga ik morgen ophalen op het postkantoor :-)

Nog een club member bij beek:

lekker freubelen met de mini... weer wat meer te weten gekomen over de mini vandaag iniedergeval.

Nog een club member bij beek:

lekker freubelen met de mini... weer wat meer te weten gekomen over de mini vandaag iniedergeval.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Wat voor n filter is dit precies?
Haalt die lucht uit de happer aan de voorzijde, of zit er een slang naar de ruimte onder de voorruit?
Haalt die lucht uit de happer aan de voorzijde, of zit er een slang naar de ruimte onder de voorruit?
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ben nu bezig met een aanzuigbak zodat ie hem uit een scoop van de motorkap pakt.
dan heb ik weer wat ruimte over in het motorruim en aangezien ik een accu voorin heb
is dat niet handig met een slang.
Hij haalt de lucht nu bij het voorruit vandaan met een slang.GreyCooperS schreef:Wat voor n filter is dit precies?
Ben nu bezig met een aanzuigbak zodat ie hem uit een scoop van de motorkap pakt.
dan heb ik weer wat ruimte over in het motorruim en aangezien ik een accu voorin heb

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
ah ok
Grappig dat je filterbox dan helemaal voorin zit, met een lange slang naar de voorruit...
Wss idd handiger om de scoop aan de voorzijde te gebruiken dan ja

Grappig dat je filterbox dan helemaal voorin zit, met een lange slang naar de voorruit...
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
nog aan het wachten op de volgende bestelde items:
M7 Oliekoeler, eibach schroefset, carbon deargrepen, carbon achterklep covertje, carbon spiegelkappen, OBD-2 wifi tool, gopro HD, carbon mid console covers.
Zelf maken:
FMIC, air filter box for hood scoop
Morgen ophalen:
Cooper S eco met EWS en sleutels
M7 Oliekoeler, eibach schroefset, carbon deargrepen, carbon achterklep covertje, carbon spiegelkappen, OBD-2 wifi tool, gopro HD, carbon mid console covers.
Zelf maken:
FMIC, air filter box for hood scoop
Morgen ophalen:
Cooper S eco met EWS en sleutels
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ja maar dat kwam ff niet uit omdat ik de filter niet horizontaal kwijt kon. vandaarGreyCooperS schreef:ah ok![]()
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zal het wel even gemist hebben hoor, maar het was dus een cooper, maar er zit een 'S-motor' in, maar niet de goede ECU. Je accu zit bovendien nog voorin en de luchtinlaat was van een cooper?
Je hebt een "ietwat aangepaste" motorkap bovendien. Met een chrome scoop en zwart-plastic "exit-shizzle-gaten". Bestickering van een R56 Challenge en wat heb ik verder nog gemist?
Op zich wel heel tof om daar weer iets zinnigs van te maken natuurlijk. Zolang je het een beetje beschaafd houdt heb je wel iets moois in handen natuurlijk
Je hebt een "ietwat aangepaste" motorkap bovendien. Met een chrome scoop en zwart-plastic "exit-shizzle-gaten". Bestickering van een R56 Challenge en wat heb ik verder nog gemist?

Op zich wel heel tof om daar weer iets zinnigs van te maken natuurlijk. Zolang je het een beetje beschaafd houdt heb je wel iets moois in handen natuurlijk

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
uhm nou de motorkap is ook van een S :-P heb ik nog het bonnetje van hahaha
bestickering wil ik eraf halen en iets anders voor ontwerpen (rustiger)
Zit zelf te denken aan zwarte met randje carbon bestickering
heb zelf een snijplotter hier dus dat is geen probleem.
ik vindt het wel een geinig autotje want net als mijn miata is er zat voor te krijgen en een sterk motortje
bestickering wil ik eraf halen en iets anders voor ontwerpen (rustiger)
Zit zelf te denken aan zwarte met randje carbon bestickering
heb zelf een snijplotter hier dus dat is geen probleem.
ik vindt het wel een geinig autotje want net als mijn miata is er zat voor te krijgen en een sterk motortje
- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
i know, maar is wel een sterk motortje :-)Daveke schreef:Peil maar rustig wekelijks je olie, anders is er vrij weinig sterk aanX-treme Mini schreef:een sterk motortje
Been there, done that..
Onze sponsors