Alcantara is inderdaad een synthetisch materiaal en is het best schoon te maken met koolzuurhoudend water oftewel Spa rood.
Dan schijnt het vuil zo los te komen.
MINI R56S OEM+ Mega mods & pics P. 4
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Nick.
- Nieuwsgierig
Bericht
bedankt allemaal!
Speedy:
Ja, hij zou van mij gerust wat meer mogen ploffen, maar het blijft wel m'n daily.
Met downpipe of sportcat wordt het geluid weer een stuk harder. Zowel buiten de auto als binnenin. Nu hou ik sowieso niet van blerpijpen, niet binnen en niet buiten de auto. Het verschil tussen nog net mooi en beschaafd en sjonnie is wat mij betreft een erg dunne lijn. Begrijp me niet verkeerd; het geluid zal er met een downpipe zeker mooier van worden, maar denk dat het toch wat teveel van het goede is om daar iedere dag zo lang in te zitten. Nu is het geluid al nadrukkelijker aanwezig dan origineel, maar nog beschaafd genoeg en met deze Alta Cat-back is het geluid al erg mooi vind ik.
Misschien zou ik eens moeten proberen hoe het is met een andere downpipe, maar het project is nog niet ten einde he
.
Speedy:
Ja, hij zou van mij gerust wat meer mogen ploffen, maar het blijft wel m'n daily.
Met downpipe of sportcat wordt het geluid weer een stuk harder. Zowel buiten de auto als binnenin. Nu hou ik sowieso niet van blerpijpen, niet binnen en niet buiten de auto. Het verschil tussen nog net mooi en beschaafd en sjonnie is wat mij betreft een erg dunne lijn. Begrijp me niet verkeerd; het geluid zal er met een downpipe zeker mooier van worden, maar denk dat het toch wat teveel van het goede is om daar iedere dag zo lang in te zitten. Nu is het geluid al nadrukkelijker aanwezig dan origineel, maar nog beschaafd genoeg en met deze Alta Cat-back is het geluid al erg mooi vind ik.
Misschien zou ik eens moeten proberen hoe het is met een andere downpipe, maar het project is nog niet ten einde he

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er inderdaad weer mooi uit van binnen 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Nick.
- Nieuwsgierig
Bericht
MINI R56S OEM+ Mega mods & pics P. 4
Lang geleden dat ik hier wat gepost heb, maar heb alles behalve stil gezeten. Na vorige week de volledige auto gepolijst, gesealed en gewaxed te hebben werd het weleens tijd om jullie ervan te laten genieten.
Een hele hoop mods gedaan in de tussentijd:
- Schroefset Eibach
- R95 gekocht en wit laten powdercoaten
- Spacers 7mm vóór en 16mm achter
- Reclamevrije kentekenplaathouders
- Iphone-kabel
- CC headlight and taillight surrounds
- Black beltline
- Custom side scuttles
- Etc.
- Etc.
Ik zal binnenkort eens een lijst maken met alle mods so far want dit is maar een deel.
Voor nu... Enjoy! Eerste 2 foto's zijn uiteraard van een klein jaartje geleden om te zien wat er in de tussentijd gebeurd is.

Alle foto's zijn onbewerkt. Mocht iemand zich geroepen voelen dan mogen ze altijd bewerkt worden of een filtertje erover. Ik heb er zelf de kunsten en tijd nu niet voor helaas.
Meer foto's on request.
Een hele hoop mods gedaan in de tussentijd:
- Schroefset Eibach
- R95 gekocht en wit laten powdercoaten
- Spacers 7mm vóór en 16mm achter
- Reclamevrije kentekenplaathouders
- Iphone-kabel
- CC headlight and taillight surrounds
- Black beltline
- Custom side scuttles
- Etc.
- Etc.
Ik zal binnenkort eens een lijst maken met alle mods so far want dit is maar een deel.
Voor nu... Enjoy! Eerste 2 foto's zijn uiteraard van een klein jaartje geleden om te zien wat er in de tussentijd gebeurd is.

Alle foto's zijn onbewerkt. Mocht iemand zich geroepen voelen dan mogen ze altijd bewerkt worden of een filtertje erover. Ik heb er zelf de kunsten en tijd nu niet voor helaas.
Meer foto's on request.
Laatst gewijzigd door Nick. op 26 aug 2012, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
ziet er schoon uit.
nu wil ik zeker jcw bumpers op de mijne hebben.
die mee gespoten ringen zien er ook schoon uit.
grtz
nu wil ik zeker jcw bumpers op de mijne hebben.
die mee gespoten ringen zien er ook schoon uit.
grtz
Onze sponsors