Hey maatje....de strepen staan em goed!!
Heeeel veel plezier met je PW!!
@Marcel: geweldig plan van jou!!!...dat ik er niet op gekomen ben...had ik t maar geweten ;-)
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
Hey Marga, helemaal geweldig dit!!
Ik hoop dat jullie samen véél leuke en veilige km's gaan doen.
Nu ik nog en dan gaan we de Vogezen onveilig gaan maken!!
Ah neee, ben ik net klaar met het typen van een enthousiaste reactie van 4 alinea's, typ ik als laatste zinnetje, oops, nu moet ik naar mijn werk, druk op OK en toen "connection problems"....verbinding met internet verbroken...ikke opnieuw verbinding maken, gelukt...melding: geen actie, dus bericht niet geplaatst, foetsie weg, balen!! En ik moet nu écht weg...ik probeer het straks opnieuw te doen. Werkse allemaal
Marcel, Marcel
Tis niet leuk dat je daarom moet lachen.
Ze heeft het al druk genoeg, met van alles en nog niks. .... .... ....
Was best wel nieuwsgierig naar het stuk proza +FOTO'S
P.s. tof van je, dat je bij de aflevering aanwezig was en enkele foto's genomen hebt.
he harry , je zit me toch niet zwart te maken hé. Ik plaats gewoon een smilie omdat blackbird zelf waarschijnlijk niet meer uit de auto te krijgen is...
Foto's staan er natuurlijk al , maar ik wil nu wel eens wat eerste ervaringen lezen van de auto! Marga wo bist du??
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"