the evolution of a mini.. wanders spec. nieuwe striping?
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik wou dat ik zo handig was...
Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken. Al enig idee wanneer je de Porsche wielen krijgt?

Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken. Al enig idee wanneer je de Porsche wielen krijgt?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
en een cold air fiksen,dat werk super,al die warme intercooler air onder die kap....
lekker bezig wanders,haal bij marco nog ff die plus kabel,kan je de acuu achterin zetten.wanders schreef:zoals beloofd wat foto's
R52 2008 s motor met 15d mijl. thnx vdg parts!
interieur met nieuw stuur en carbon dash
nieuw speelgoed.. morgen effe er op schroeven en donderdag naar beek om te mappen (ja ik ga er heeeel voorzichtig mee rijden totdat de mapping gedaan is)
en zo staat hij nu in de werkplaats..
ben erg benieuwd of dat ding straks een beetje vooruit komt met de pret spulletjes...
en een cold air fiksen,dat werk super,al die warme intercooler air onder die kap....
- wanders
- Enthousiast
Bericht
ja moet nog effe wat maken voor dat luchtfilter.. maar ben daar nog niet aan toe gekomen..
en die plus kabel heb ik liggen, maar ik heb geen plaats voor een accu achterin...
kinderwagen en vrouwen zooi moet er namelijk ook in..
het is ook het bootschappenautotje van me vrouw, en ik trap hem af en toe effe af op de nurburgring..
en die plus kabel heb ik liggen, maar ik heb geen plaats voor een accu achterin...
het is ook het bootschappenautotje van me vrouw, en ik trap hem af en toe effe af op de nurburgring..
- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
binnekort maar is meeten pik.
succes morgen,greets sam
owja was ik ff vergeten,hahahahha moeten we maar is wat moois bedenken.wanders schreef:ja moet nog effe wat maken voor dat luchtfilter.. maar ben daar nog niet aan toe gekomen..
binnekort maar is meeten pik.
succes morgen,greets sam
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig hierzo!!
Succes op de bank, en die 220pk gaat ie wel halen met deze mods
Grtz.
Succes op de bank, en die 220pk gaat ie wel halen met deze mods

Grtz.
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- wanders
- Enthousiast
Bericht
zo, weer een dagje aan de mini bezig geweest..
van morgen even de jcw intercooler gemonteerd en MSD coilpack
en toen op het gemaktje naar beek gereden..

mapping er in geladen en rollen met dat ding!
en hier het resultaat, 215pk en 280nm koppel.. pk's zijn iets aan de lage kant omdat de standaart spruitstuk,voorpijp en kat van de cooper er nog onder zit.. en de warme lucht die het luchtfilter binnentrekt helpt ook niet echt..

brandstof krijgt hij gelukkig genoeg, dus even ander spruitstukje monteren en airboxje maken, en dan halen we de 220pk wel hoor!
kon het weer niet laten om toch weer wat mee te nemen.. achter stabi, oliekoeler adaptorplaat en houder voor meters op stuurkolom..

nu nog even een oliekoeler en wat slangen bestellen.. en wat mooie metertjes zoeken..
van morgen even de jcw intercooler gemonteerd en MSD coilpack
en toen op het gemaktje naar beek gereden..

mapping er in geladen en rollen met dat ding!
en hier het resultaat, 215pk en 280nm koppel.. pk's zijn iets aan de lage kant omdat de standaart spruitstuk,voorpijp en kat van de cooper er nog onder zit.. en de warme lucht die het luchtfilter binnentrekt helpt ook niet echt..

brandstof krijgt hij gelukkig genoeg, dus even ander spruitstukje monteren en airboxje maken, en dan halen we de 220pk wel hoor!
kon het weer niet laten om toch weer wat mee te nemen.. achter stabi, oliekoeler adaptorplaat en houder voor meters op stuurkolom..

nu nog even een oliekoeler en wat slangen bestellen.. en wat mooie metertjes zoeken..
Laatst gewijzigd door wanders op 19 jan 2012, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toe maar hoor, Echt super dik man!! Toch wel makkelijk als je goed de weg in en rondom een auto weet. Scheeld een heleboel geld en gezeur.
Echt een vette bak ist geworden. Je vrouw is nu zeker als eerste bij de supermarkt als de kratjes bier in de aanbieding zijn
Echt een vette bak ist geworden. Je vrouw is nu zeker als eerste bij de supermarkt als de kratjes bier in de aanbieding zijn

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors