Mini R56 S kroezeder pag 22 cabron uitlaat
- maus105
- Bonkey
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
de blokken die Peugeot gebruikt zijn wel beter, vooral de zuigers. Het is ook niet een PSA blok, het is een samenwerking tussen PSA en BMW. BMW heeft dus net zoveel "schuld" aan de matige kwaliteit. En ze kiezen er dan ook nog eens voor om hele zwakke zuigers te monteren. Die van de factory JCW zijn al beter, maar nog steeds veel zwakker dan de zuigers die PSA gebruikt. Distributie is bekend probleem en inmiddels onder controle lijkt me.
Maar back on topic: dike ride. Veel plezier ermee!
Maar back on topic: dike ride. Veel plezier ermee!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dus Peugeot heeft gewoon meer ervaring met zuigers omdat een Peugeot van nature al zuigt? 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- kroezeder
- Mod virus alert!
Bericht
aggg qwa blok maak ik me niet zo druk:
auto is vollegig dealer onderhouden en laatste groot onderhoud is bij 44.000 km geweest:
toen is het hele blok vervangen inc bak voor een jcw exemplaar factuur was maar kleine 4900 euro.
net mailtje gestuurd na dealer in dl wat ze precies hebben gedaan maar dat het een nieuw blok is met jcw zuigers staat vast.
qwa artiekel nummers.
daarna heeft ie netjes zijn beurtjes gehad en is op tijd de olie gedaan inc alle remmen ect.
inc laatste fix kettiing spanner.
voor de rest kan ik een vrij heet persoon zijn dus als blokkie stop rij ik hem zo bij bmw na binnen en das dan niet door de gebruikelijk ingang.
ik vindt als je autos koopt in deze prijs klasse nieuw of gebruikt en het doey het niet meer dan heb je een probleem zeker als dit een fout is van bmw in dit geval.
maar we zullen zien.
tot dit moment doet ie het erg goed en kan de r53 ver niettegen op dus ben een trots man
mvg
eric
auto is vollegig dealer onderhouden en laatste groot onderhoud is bij 44.000 km geweest:
toen is het hele blok vervangen inc bak voor een jcw exemplaar factuur was maar kleine 4900 euro.
net mailtje gestuurd na dealer in dl wat ze precies hebben gedaan maar dat het een nieuw blok is met jcw zuigers staat vast.
qwa artiekel nummers.
daarna heeft ie netjes zijn beurtjes gehad en is op tijd de olie gedaan inc alle remmen ect.
inc laatste fix kettiing spanner.
voor de rest kan ik een vrij heet persoon zijn dus als blokkie stop rij ik hem zo bij bmw na binnen en das dan niet door de gebruikelijk ingang.
ik vindt als je autos koopt in deze prijs klasse nieuw of gebruikt en het doey het niet meer dan heb je een probleem zeker als dit een fout is van bmw in dit geval.
maar we zullen zien.
tot dit moment doet ie het erg goed en kan de r53 ver niettegen op dus ben een trots man
mvg
eric
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gewoon de boel goed en langzaam warm rijden, niet als een malloot toeren maken en s'ochtends niet als een malle het gas erop en ze gaan in de regel jaren mee
Als je software-matig gaat tunen is bovenstaande x2 van toepassing...de temp huishouding is waar het meest mis gaat lijkt het...
Investeren in een olietemp meter zou mod nr 1 moeten zijn...

Als je software-matig gaat tunen is bovenstaande x2 van toepassing...de temp huishouding is waar het meest mis gaat lijkt het...
Investeren in een olietemp meter zou mod nr 1 moeten zijn...
Onze sponsors