Stuur 'Coendek' even een pb. Hij zal je wel een even mooi prijsje maken vermoed ikMiniBen schreef:Wil ik!!Hoeveel betaal je bij Coen als ik vragen mag?

Stuur 'Coendek' even een pb. Hij zal je wel een even mooi prijsje maken vermoed ikMiniBen schreef:Wil ik!!Hoeveel betaal je bij Coen als ik vragen mag?
Yeah RightFull Throttle schreef:Stuur 'Coendek' even een pb. Hij zal je wel een even mooi prijsje maken vermoed ikMiniBen schreef:Wil ik!!Hoeveel betaal je bij Coen als ik vragen mag?
Thx, zal ik zeker eens doenFull Throttle schreef:Een deel minder dan op de webshop in ieder geval![]()
http://www.cobra-suspensionshop.com/index_results.php
edit: nee serieus, stuur hem effe een pb. Hij antwoordt altijd direct en is zeer hulpvaardig, echt topkerel!
If I remember correctly, it is called white silver edition over here. Just means that the back styles are the same color. Less fancy then SOHOSportspack Mark schreef:looks great! we call these cars "soho" limited editions
Via de dealer een opgave gekregen om deze er op te laten zetten van 272 €reneenjoyce schreef:Mooie bak hoor!
Laat je die veren gewoon bij de dealer erop zetten ?
Ik had een tijd geleden ook een prijs opgekregen voor de veren voor onze Clubman . Helaas nog niks meegedaan maar nu wordt het wel tijd voor wat grappige dingen.
Ps ook natuurlijk een foto als ze erop zitten hè?
Kan ik m'n vrouwtje beter overtuigen
Groet rene.
Onze sponsors