ziet er schoon uit die nieuwe mod.
maar moet toegeven staat wel schoon zo zonder die strepen.
ik heb sinds dit weekend ook recaro's in zitten.
SWmini's PW R56 TE KOOP!
- SWmini
- 4 op een rij!
Bericht
Knappe zetels wel, serieuze verbetering
Bedankt, ik wist al dat je nieuwe zetels had, stond achter u aan te schuiven in de Mini store hasselt ( met de adidas-trainingsbroek)pocket rocket schreef:ziet er schoon uit die nieuwe mod.
maar moet toegeven staat wel schoon zo zonder die strepen.
ik heb sinds dit weekend ook recaro's in zitten.

Knappe zetels wel, serieuze verbetering
- SWmini
- 4 op een rij!
Bericht
Ondertussen heb ik mijn rijbewijs behaald. Ik heb ook een paar updates gekocht
die ik in het najaar wil installeren. Zo heb ik bij de MINI store Hasselt een mooie
set automatten gekocht met het JCW logo:

Ook ben ik bij Steven een paar velgen gaan ophalen, de ASA GT1 in het matzwart,
ik denk wel dat deze i.s.m. het dak en de spiegels mooi zullen samengaan:

Bij de Essen Motorshow heb ik een cooper-s tankdop gekocht, die ik in het PW wil spuiten met
een carbon tankdop.
Om de velgen mooi te laten passen zou ik graag een KW schroefkit steken; enkel twijfel ik nog tussen de
V1 en de V2, wat raden jullie aan ?
In de nabije toekomst zou ik ook graag een joey-mod uitvoeren maar ben bang over het resultaat, hier ga ik nog even over
nadenken. Ik houd jullie op de hoogte!
SWmini
die ik in het najaar wil installeren. Zo heb ik bij de MINI store Hasselt een mooie
set automatten gekocht met het JCW logo:

Ook ben ik bij Steven een paar velgen gaan ophalen, de ASA GT1 in het matzwart,
ik denk wel dat deze i.s.m. het dak en de spiegels mooi zullen samengaan:

Bij de Essen Motorshow heb ik een cooper-s tankdop gekocht, die ik in het PW wil spuiten met
een carbon tankdop.
Om de velgen mooi te laten passen zou ik graag een KW schroefkit steken; enkel twijfel ik nog tussen de
V1 en de V2, wat raden jullie aan ?
In de nabije toekomst zou ik ook graag een joey-mod uitvoeren maar ben bang over het resultaat, hier ga ik nog even over
nadenken. Ik houd jullie op de hoogte!
SWmini
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
ziet er schoon uit de nieuwe mods.
nog iets gehoord voor die recaro?
ik zou de velgen houden staan dik onder een pw.
over de verlaging is een persoonlijke keuze.
bij de v1 kunde niks regelen maar bij de v2 kunt ge de ingaande slag regelen van zacht naar hard.
maar ik heb al met beide auto's gereden en merk niks verschil.
grtz
bij de v1 kunde niks regelen maar bij de v2 kunt ge de ingaande slag regelen van zacht naar hard.
grtz
- SWmini
- 4 op een rij!
Bericht
Recaro's waren een te groot risico, ze kwamen uit Ausburg (ze hebben hier nog bij de ebay-tips gestaan)
en het was een hele rare verkoper. Ik ga nu wachten tot de zomer en dan nog eens kijken.
De huidige velgen vind ik nog steeds top, maar ze zijn niet breed genoeg
Thanks!pocket rocket schreef:ziet er schoon uit de nieuwe mods.
grtz
Recaro's waren een te groot risico, ze kwamen uit Ausburg (ze hebben hier nog bij de ebay-tips gestaan)
en het was een hele rare verkoper. Ik ga nu wachten tot de zomer en dan nog eens kijken.
De huidige velgen vind ik nog steeds top, maar ze zijn niet breed genoeg
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom ga je niet voor iets in 17x8?
Als de schroefset in de eerste plaats om delooks gaat dan zou ik V1 nemen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- SWmini
- 4 op een rij!
Bericht
Het is die set-up dat mij overtuigd heeft ze te kopen...
Als ze al weg gaan komt er misschien een op maat gemaakte BB5 set onder,
heb hiervoor al prijs laten maken, viel niet mee..
17 inch al zeker niet, onder GeoBem zijn cooper D stonden ze toch ook perfect?mushrop schreef:Waarom ga je niet voor iets in 17x8?
Het is die set-up dat mij overtuigd heeft ze te kopen...
Als ze al weg gaan komt er misschien een op maat gemaakte BB5 set onder,
heb hiervoor al prijs laten maken, viel niet mee..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Persoonlijk vind ik 17" een heel stuk mooier onder een R56, kun je ook nog eens een veel betere stance mee krijgen dan met 18".
18" is zoooo 2012
18" is zoooo 2012

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors