15mm is perfect op 17"!
KW is prima spul, Bilstein is harder maar natuurlijk topmateriaal.
Eibach zal ook niet teleurstellen natuurlijk.
Ik zou wel meteen voor de volledige schroefset gaan als ik jou was..
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na wat heen en weer lezen denk ik zelf aan Eibach pro street, of KW variant 1. (H&R zou eigenlijk ook wel kunnen denk)
Misschien een foto ergens van 15mm? Anders spreekt 10mm om te beginnen mij wel het meeste aanGeoBem007 schreef:15mm is perfect op 17"!
KW is prima spul, Bilstein is harder maar natuurlijk topmateriaal.
Eibach zal ook niet teleurstellen natuurlijk.
Ik zou wel meteen voor de volledige schroefset gaan als ik jou was..

Na wat heen en weer lezen denk ik zelf aan Eibach pro street, of KW variant 1. (H&R zou eigenlijk ook wel kunnen denk)
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er liggen nu al H&R veren onder, op de standaard demper. Voelde tijdens de proefrit wel weer een beetje het geklapper dat ik ook op mijn Leon had met alleen andere veren. Dat is dus ook de reden dat ik hem wil vervangen voor een complete set. Eibach sport system zou ik blindelings op elke auto zetten. Met een dergelijke complete set hou je nog erg veel comfort over.
Uit ervaring weet ik ook dat je met de Eibach pro street s, veel meer comfort over houd dan een Bilstein B12 of 14 bijvoorbeeld. En het verlaagt net zo veel. Iets minder hardcore voor op het circuit misschien, maar voor de trackdays is het een perfecte combi.
Dat komt denk omdat jouw dempers niet bij de veer horen. Ik heb ook een auto gereden (leon II) met sport onderstel en Eibach pro-kit, daarna mijn GTI met volledig Eibach sport-system. Deze ligt nog lager dan de pro, maar had wel meer comfort doordat de dempers bij de veren hoorden.bezwi schreef:Ik heb het JCW sportonderstel met Eibach verlagingsveren en 18" inch velgen met runflat's.
Vindt ik al aardig hard, elk gaatje in het wegdek voel je.
Er liggen nu al H&R veren onder, op de standaard demper. Voelde tijdens de proefrit wel weer een beetje het geklapper dat ik ook op mijn Leon had met alleen andere veren. Dat is dus ook de reden dat ik hem wil vervangen voor een complete set. Eibach sport system zou ik blindelings op elke auto zetten. Met een dergelijke complete set hou je nog erg veel comfort over.
Uit ervaring weet ik ook dat je met de Eibach pro street s, veel meer comfort over houd dan een Bilstein B12 of 14 bijvoorbeeld. En het verlaagt net zo veel. Iets minder hardcore voor op het circuit misschien, maar voor de trackdays is het een perfecte combi.
Onze sponsors