Martijn's Pepper White Cooper S
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Hallo!
Kameraad heeft onderstaande shops gemaakt.
Mijn R105 wielen, zijn die standaard gepoedercoat?
Plan is om middels een hele nieuwe techniek m'n wielen evt in een andere kleur te laten poedercoaten en vervolgens de rand van de velg te laten afdraaien tot een hoogglans resultaat.
M'n pa is eigenaar van www.Polishcenterbrabant.nl, een bedrijf wat o.a. velgen kan hoogglansverdichten, maar ik vind die look voor mijn wagen momenteel niet passen.
Optie hoogglans verdichten (moeilijk om de glans te shoppen):

Optie a: Velgen qua kleur origineel laten en alleen rand laten afdraaien

Optie b: Velgen pepper white laten coaten en dan de rand af laten draaien
Op onderstaande foto is het wiel wel in andere kleur gechopt, zonder gepolijste rand. Ook zit hier een verlaging in gechopt, daar moet je even doorheen kijken.

Kameraad heeft onderstaande shops gemaakt.
Mijn R105 wielen, zijn die standaard gepoedercoat?
Plan is om middels een hele nieuwe techniek m'n wielen evt in een andere kleur te laten poedercoaten en vervolgens de rand van de velg te laten afdraaien tot een hoogglans resultaat.
M'n pa is eigenaar van www.Polishcenterbrabant.nl, een bedrijf wat o.a. velgen kan hoogglansverdichten, maar ik vind die look voor mijn wagen momenteel niet passen.
Optie hoogglans verdichten (moeilijk om de glans te shoppen):

Optie a: Velgen qua kleur origineel laten en alleen rand laten afdraaien

Optie b: Velgen pepper white laten coaten en dan de rand af laten draaien
Op onderstaande foto is het wiel wel in andere kleur gechopt, zonder gepolijste rand. Ook zit hier een verlaging in gechopt, daar moet je even doorheen kijken.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Rein
- Bijna verslaafd
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
@Rein: Dat komt helemaal voor elkaar! bedankt nog voor je moeite. Kom je schitterende cabrio nog een keer overdag bekijken! Ga waarschijnlijk morgen bij Dennis 1 of meerdere badges ophalen. Gisteren te slecht weer om de houder te monteren.
@ Boris: Lijkt me niet zo. De randen van 2 velgen hebben licht stoeprandschade. Wil dit zowiezo laten oplassen en afdraaien.
In een aanvullende stap kunnen ze worden gepolijst.
@ Boris: Lijkt me niet zo. De randen van 2 velgen hebben licht stoeprandschade. Wil dit zowiezo laten oplassen en afdraaien.
In een aanvullende stap kunnen ze worden gepolijst.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg volledig PW velgen.
Zit trouwens te wachten op de foto's van Daiel. Hij heeft lange tijd velgen met PW lip en zwart hart gehad..
Zit trouwens te wachten op de foto's van Daiel. Hij heeft lange tijd velgen met PW lip en zwart hart gehad..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors