Schijnt dat dat spul van Swissvax veel langer meegaat... ik ga het ondervinden en zal mijn bevindingen in dit topic schrijven.. (en eventueel in het topic van onderhoud cabriodak)Marcel Always Open schreef:Over het impregneerspul : ik gebruik dat spul van BMW/Mini. Dit voldoet prima. Ik gebruik het heel vaak (hoe vaker hoe beter?).
Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
- Steven
- Mod virus alert!
Bericht
Ik kan alleen maar met lof over de Swissvax spreken... Heerlijk om te zien hoe het water op je dak blijft en er zo gemakkelijk vanaf glijdtlouisvdd76 schreef:Schijnt dat dat spul van Swissvax veel langer meegaat... ik ga het ondervinden en zal mijn bevindingen in dit topic schrijven.. (en eventueel in het topic van onderhoud cabriodak)Marcel Always Open schreef:Over het impregneerspul : ik gebruik dat spul van BMW/Mini. Dit voldoet prima. Ik gebruik het heel vaak (hoe vaker hoe beter?).

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
In de garage? What's the problem? Of voor het verhaal van de temperatuur sensor? Die van ons mag daar vrijdag voor naar de garage. Wel nette service van Ekris. Ze komen hem thuis halen.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is dat een soort terugroepactie voor die sensor? Ik heb er zelf niks over gehoord en hoe kun je het probleem herkennen?louisvdd76 schreef:In de garage? What's the problem? Of voor het verhaal van de temperatuur sensor? Die van ons mag daar vrijdag voor naar de garage. Wel nette service van Ekris. Ze komen hem thuis halen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
@jan: kreeg een brief van ekris dat de temperatuur sensor niet goed werkt. Gevolg is dat de fan te snel aanslaat en te lang blijft nakoelen. Is een bepaalde batch productie. Die van jou is natuurlijk iets ouder maar ik zou even met de dealer bellen. Nadeel is dat de operatie 4 uur duurt. Alles moet goed afkoelen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Wat bedoel je met spuitwater Steven? Iets van mineraalwater met bubbels?Steven schreef:Vergeet niet dat je best eerst met Swissvac Fabric (gemengd met spuitwater) best eerst je dak reinigt, daarna de 'neutralizer' aanbrengt en dan pas wanneer het dak droog is, de Lotos mag aanbrengen
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
. Ik ga ook maar eens de garage bellen.
Thanks! Dat heb ik al vanaf het begin, dacht dit zo hoorde zodat het geheel sneller zou afkoelenlouisvdd76 schreef:@jan: kreeg een brief van ekris dat de temperatuur sensor niet goed werkt. Gevolg is dat de fan te snel aanslaat en te lang blijft nakoelen. Is een bepaalde batch productie. Die van jou is natuurlijk iets ouder maar ik zou even met de dealer bellen. Nadeel is dat de operatie 4 uur duurt. Alles moet goed afkoelen.

Onze sponsors